omg, hot!

Tänane päev on pakatanud toredusest. On olnud mõnusalt mitmekesine päev. (:
Koolipäev algas kahe Ollermaa tunniga, mil ma küll võitlesin unega, kuid esimest korda kuulasin 90min jooksul ta juttu huviga. Ja ma sain sellega isegi hakkama. ^^
Seejärel oli meie kõigi lemmik Veeb koos reaalselt meeldiva Lapimaa kirjaga ja muu toreda informatsiooniga. Seejäre olid veel mõningad mitte mainimisväärsed tunnid, mille vahele eksis ära ka õpetajate päeva koosolek. Meie Katiga oleme 2.oktoobril 1a klassi õpetajad. :')
Peale kuuendat tundi oli tantsutrenn, kus taaskord õppisime "Kalurineide". Ma käin sel hooajal endalegi üllatava entusiasmiga tantsutrennides ja kooriproovides. Peale tantsu läksin tunnikeseks koju, sõin kõhu täis ja läksingi kooriproovi. Miljon uut nägu ja kinnine hääl, kuid mõnus repertuaar. (:
Peale kooriproovi vestlesime veidi Heliga ja siis ma sain endale ka almanahhi. Lõpuks! Mõned armsad trükivead ja ilmselged parandused. :D Kuid üldpilt, tuleb tunnistada, on siiski rather pleasant. Järgmisena suundusin autokooli, kus taaskord oli üllatavalt tore.
Kodus on olnud mõnus Interneti-aeg. Olen saanud vaid meeldivate inimestega suheldud ja üle pika aja preiliproua Muriliniga paar pikemat lauset vahetatud. ^^
Oi, mulle meeldib teistega koos õnnelik olla ja mulle meeldivad imelikud fotod ja mulle meeldivad inimesed ja kõik muu hea ja parem. (:

Homme alles kolmandaks tunniks kooli! ^^ What a glory!
Kuigi mul on kodune töö tegemata :( (ja ma veel mõtlesin, et ma olen sel aatal tubli :() Ma tean, et sellist sõna pole olemas, aga ma ei viitsi :'(

Ahh, niikuinii lõpetan üsna heade tulemustega. Piisavatega. Nii et ma väga ei muretse. (: Küll mul kunagi õppimistuhin ka tuleb. Sel nädalavahetusel võiks näiteks tulla *-) Sest järgmine nv on meie viimane ühisettevõtmine vana neiduderühma koosseisuga. Kivi kotti meile, sest me lähme Haapsallu võistutantsimisele. (:


Yours sincerely,
Sus.

Kommentaarid

  1. Jaa, edu teile Haapsalus :) Aga, mis päeval see on, äkki ma saan kaasa tulla ja teile kaasa elada ? ;D

    VastaKustuta
  2. Aidäääh. (:
    See on laupäeval. ^^

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji