tahan.


Tänane hommik algas inspiratsioonihooga ühiskonna tunnis. Vaikselt hakkas lumepallina veerema minu lõputöö idee. Great! Veebitunnis sai Kati nõuannetega mu kunagised ideed kokku põimitud ja kõik paistavad sobivat.
Ülejäänud koolipäev venis rohkem kui seda suudab kärbselindi küljes lebav liim. See on see paaristundide võlu. NOT.
Täna mõtlesin taas enda wannabe idenditeedikriisi peale ja sain jälle teada, mida tähendab olla sõber.
Katile mainisin, et ma nüüd üritan iga päev midagi blogisse kirjutada. Isegi kui selleks on üks sõna või rida, siis ma vähemalt kirjutan midagi. Ma ei luba midagi, aga proovida ju võib. (:
Tänaseks olidki need paar lühikest rida vist. Tahaks nüüd veeeeel suuremat inspiration pointi, et ma saaks kogu lavastuse mõtte kiirelt ja võimalikult detailselt korraga kirja panna. Aga see tuleb, ma tean küll. :p

olen jälle selles imelikus tujus, aga mitte kübetki õnnetum. (:

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji