2MyFutureWife


Mm.. tänane hommik andis mõista, et 12ndat korda hakkan ma koolirutiini sisse elama. Enam ei ärka hommikul hullumeelse entusiasmiga nagu reisidel või laagrites või muul puhkuse ajal. Praegu ärkan ning esimeseks mõtteks kõliseb üsna mõttetühjas peas "Ma ei jõua. Ma ei taha. Ma ei viitsi. Magaks veiiidike veel." Aga ei. Tuleb kogu tahtejõud kokku koguda ja enda parem jalg suurima pingutusega üle voodiääre venitada. (Kuigi tegelikult ma astun alati vasaku jalaga voodist välja *-))
Tänane hommik algas mõnusmeeldiva üllatusega peeglisse vaadates. Sellele esimesele halva-hommiku-mõttele oli see meeldivaks vastukaaluks. Uus soeng. Selline kergelt-kergelt targema mulje jätja. Minu meelest. Aga see selleks.
Koolis möödusid tunnid ja möödusid ja möödusid, kuid ometi tundus, et nii pea need täitsa mööda ei läe. Kuid lõpuks lubas Uustalu Kadri meil jalakesed kooli ukse poole suunata.
Koju jõudes hakkisin veidi liha, riivisin juustu ja meile kõigile üllatuseks sain mõne koduse tööga ühele poole.
Otse loomulikult käisin ka Internetis asju kaemas ja avastasin, et ma olin pühendusega pildi sinna endale saanud. That's something new. My hun pani oma redhead pildi üles. Ja olgem ausad, ta nägi jummala hea välja.
Siis ma üritasin veidiveidi sõba silmale saada, sest no järskujärsku tikkus uniuni ligi. Kui ma olin oma õnnelikmurelik mõtteid mõelnud ("õnnelikmurelik" on mu ilusam sõna "segaduses" asemele :D) kuulsin kuidas uks koridoris avanes ja Kate Make'i hääl miskit hüüdis. Mõmisesin patja ühe unise "tsau" ja ajasin end viisakusest istukile. Väike netiring, mõni kajakas ja me kõigi lemmik - majoneesiliha. (:
Nüüd istume siin, Kati nina ajakirjas, mina näpud usinalt blogiridu täiendamas. Miski kirjutamiskihk hiilis sisse ja siin ma nüüd siis olen. Või olin. Või mida iganes.
Kirjutaksin hea meelega veel, aga miskit kas pole kirjutada või ei kuulu need read mu avalikult blogile. What reminds me, kirjutasin ükspäev üle miljoni aasta paar sõna enda privaatblogisse. That's something new. :D

Okei, ma ei vaeva teid nii ebaoluliste faktidega.

With love and sugar,
Mia Susanna.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji