Hommik algas kahetunnise rahvatantsuga. Õppisin juba päris mitmendat korda pulgatantsu ja seekord isegi juba tundus, et ma hakkasin vaikselt aru saama ja meelde jätma, kuigi ega puhtalt ei saand ma seda siiski tantsitud. :D
Seejärel möödusid üsna murevabad tunnid ja kojutulek.
Peale kooli käisin korra perearsti juures ja tulin koju.
Sõin, pikutasin, olin netis. Mõnus puhkus. Homseks just pole eriti palju õppida ja kuna homme on pikk päev, siis lubasin endale veidi lebo. (nagu muidu :D)
Päris pikalt treenisin fmylife.com-s enda kõhulihaseid ja siin ma nüüd olengi oma väsinud ja olematu sikspäkiga. :D Soovitan soojalt huumorisõpradele! :D
Nüüd olen veel veidi msnis ja siis tuleb taas uneaeg. (:

Homme siis õpime, laulame ja käime autokoolis. Aga küsimus on selles, et mis te veel teete? (:

Kommentaarid

  1. Aitäh selle lingi eest, mu inglise kirjanduse ajaloo loeng läks kohe mitu korda huvitavamaks. :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji