celebration

Kool lendab imeväel mööda. Täna vähemalt lendas. Visuaalne meedia on äge aine ja pliksid on 5+.
Täna keset koolipäeva jõudsime imelikke teid pidi ideeni, et läheks täna pealinna Hessi. Mõeldud-tehtud. Enne seda aga käis mul veel preili-proua Ingrid külas, kes mulle ikka veel nii tohutult meeldib. Mulle tundub, et ta on veidi muutunud, aga minu teetassi sobib siiski täpselt ilusti. Ja ma siiani arvan, et temale sobis kõige paremini minu reisi lemmikhetke rääkida. (:
Hiljem igatahes rääkisime Martiniga ära ning kolmveerand viie paiku läksime Gerli, Kati, Kertu ja Martiniga pealinna poole kooli algust tähistama. (hea vabandus onju)
Ma pole elu sees nii palju Hesis söönud kui täna. :D Kõikidel oli ropsi tunne küll. Tegime jälle seda nalja, et "see läks kõrva taha" (damn, mulle meeldib see nali xd) ja siis neid kõiki teisi nalju, nii et jäätis suust välja nirises ja kõhulihased krampi kiskusid. Ja siis seal olid need väiksed jalkapoisid, kes arvasid, et ma kõik söögi nende eest ära ostan. :D Nad olid ka nunnud. (:
Kõik oli lõbus-lõbus ja nii täpselt spontaanne nagu minu teetassi mahub. Oi, mulle meeldis.
Õhtul tulin koju, õppisin veidi ja siis tuli Kati ka koju. Vaatasime nänni ja lobisesime niisama.
Kui Kati enda teise koju läks, rääkisin ma enda kalli kihlatu Kristjani ja tema sõpradega. Ilmselgelt olin terve aja kõht kõveras. xd Te ei peagi aru saama. (:
Ja teadke, et Kalle on kõige torenaljakam inimene, kes olemas on. :D Kuna ma olen üle 16 aasta vana, siis ma ütlen, et ta on nunnu. :D:D
Ja tal on selle metsaga täitsa vettpidav loogika. Tahaks küll kellegagi metsa minna. Aga veel rohkem tahaks mere äärde. See võib tunduda naeruväärne, aga kõige rohkem ma ootangi enda autojuhilube, et saada võimalus sõita mere äärde, siis kui minul selleks tuju tuleb. Ja valida kaasa inimesed, keda mina sinna tahan. Minu praegune unistus.
Erki lubas ka taaskord mulle millalgi külla tulla. Äkki seekord isegi juhtub, et ta peab millalgi oma lubadust, sest järgmisest nädalast hakkab mul juba vaikselt kiireks minema. Autokool ja koor jm .
Ja kallid tantsulised! Esimene proov on 11. oktoober kell 17.00!
Levitage infot, sest ma võin unustada kirja saata. Mul on kombeks. Aga ma siiski üritan seda mitte teha.
Ja Erki on küll ka ilus ja hea! :D

Head und!

Isiklikult Teie õnnelik inimene.

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji