Viimati lobisesin teile Mari sünnipäeval. Vahepeal oli veel minu empsi sünna ja nädalavahetus. Empsi sünnipäeval ei toimunud minu meelest mitte midagi märkimisväärset. Meie tubli humanitaarrühm alustas tundi vene keelsete õnnesoovidega, sellele järgnes inglise keel ja lohutusvooruks ka eesti keelne leelo. Projetkor suunas ka seinale meie õnnesoovid. Siis jätkus tund tavapäraselt, ainult, et enamikul meist matsusid suud šokolaadist ning mõni lutsutas karamellkompvekke.
Reede hommik algas vene keelsete sõnadega. Ehk siis vene keel koos Leidaga. Teine tund oli kehaline ja võrkpall. Ma sattusin lausa vaimustusse sellest. Leppisin juba kõikidega kokku, et mina lähen ka suvel nendega mängima võrku. Pidin servimise ka hindele tegema, aga mul läks natuke sassi. =( Sain nelja, kuigi oleksin olnud võimeline ka viie saama. Järgmine tund oli arvuti, kus ma oma asju tegin. Neid asju mis valmis peaksid saama. Ja geograafia tund asendus rahvatantsuprooviga. Seejärel ootasin ma painajalikult kirjanudse tundi, ise teadmatagi miks. Lihtsalt oli kirjanudse tuju. Töötasin mõlemad tunnid usinalt. Kuigi see Tartuffe'i töö tuli natuke imelik, aga elame üle. Seejärel algas matemaatika, mis taas venis nagu tatt. Peale matat jäin ma sinna, et vektorite töö järgi teha, aga kuidas nüüd öelda, see läks p****e. ^^
Õhtul mõtlesin kas minna Andrese juurde Karlasse või ei, aga ma ei viitsinud. Otsustasin veeta koduse õhtu ja vaadata Dr.House'i. Nii palju siis sellest. Kodus olin ma küll, aga telekat polnud mahti vaadata, sest Mammu ja Kertu tulid mulle külla. Nendega oli nii hea kõigest lobiseda. Me suutsime Mammuga mingi suure numbri emotsioone lahti rääkida. Nii mõnus. ^^
Mingi kell nad lahkusid ja ka mina pugesin voodisse ja uinusin.

Laupäev
Ärkasin Merilini sõnumi peale, kes tahtis mulle külla tulla. Mulle sobis, aga enne pidin ma Lisetiga raamatukogu külastama. Enne minekut rääkisin ma telefonis vanaemaga ja uurisin enda suguvõsa. Jumalast vinge oli. Nii põnev. Poleks osanud arvatagi. Nüüd on vaja isa poolne haru ka ära täita ja siis on äge. Peale seda koputas juba Mammu mu uksele ja siis me läksimegi.
Raamatukogus oli tore. ^^ Kuigi meil tekkis üks probleem. Mammu tahtis, et ma soovitasin talle mingit ülihead positiivse sisuga raamatut, aga siis mul meenus, ma loen ainult depressiivseid raamatuid. Aga mulle meeldivad. Peale raamatukogus käimist tuli Merilin siis meile külla ja Mammu ühines ka meiega. Siis me lobisesime ja lobisesime ja lobisesime. Mina, Merilin, Mammu ja Mu emps. ^^ Nii kuni õhtuni. Siis hakkasime meie Merilinga O.C-d vaatama ja Mammu läks koju.
Peale O.C-d läksime Mürkaga õue. Ostsime krõpsu ja cocat ning istusime skeitale. Siis helistas meile Mammu, et me tema hamstrit ehk siis tema kõige väiksemat õde läheksime vaatama. jube armas pamp oli ^^ Siis me jalutasime temaga mööda Kose ja siis tuli Kertu ja millalgi tuli Nonna ka ja siis me viisime Monna (mammu kõige pisema õe) ema juurde ja ise läksime Mammu juurde hängima. Passisime seal natuke aega. Mürka pesi pead, siis nad jõid teed ja me rääkisime niisama. Siis otsustasime poodi minna ja midagi head ja paremat osta. Lahkusime poest juustu, pelmeenide ja kommidega.
Istusime Mammu juures, sõime, jõime ja vaatasime telekat ja rääkisime ka ja siis me tulime Merilinga minu juurde. Merilin luges enne magama jäämist Cosmot ja mina sirvisin enda mõttepäevikut ja lugesin mõned haikut. Ja siis tuligi õnnis uni. ^^

Pühapäev
Ärkasime mingi poole üheteistkümne paiku. Kurtsime üksteisele igasuguseid asju ja siis arutasime käekirju ja igast värki. Siis läksime sõime midagi ja peagi oligi käes see hetk kui Merilin pidi minema aeroobikaproovi. Oligi aeg veeta see osa nädalavahetusest kus ma üksi olen. Enamiku sellest ajast veetsin ma Internetis. Rääkisin Pärjaga ja Joonasega ja surfasin orkutis ja teiste blogides. Kell viis tuli aeg naelutada pilk telekaekraanile, sest käes oli O.C-i aeg. Kella kuueks suundusin koolimaja poole. Nüüd oli meie kord aeroobikaproovi teha. Mulle ei meeldinud see proov jälle, sest ma tantsin nii kohmakat ja erilist koreograafi aju mul ka pole. Aga no suva see. Peale seda tulin koju ja tulin jälle arvutisse. Nii naljakas oli. Joonas rääkis mulle igasugust kildu. Mul vähemalt oli küll lõbus. Ja mitte Jaanovits Joonas. Ma igaks juhuks mainin ära. Ma ei taha valearusaami. Kunagi ma saan Joonase aju sisse minna. xd

Nüüd ma siin olengi ja kirjutan blogi ja mõtlen, kes see poiss oli. Ahjaa, ma ei rääkinudki teile ju. Ma nägin laupäeva hommikul skeitpargis ühte ägedat poissi. Ma ta nägu ei näinud, aga ta oli niiii vingelt riides. Mulle vähemalt meeldis. Riietust vaadates eeldan ma, et ta ei ole Koselt, sest ta oli liiga lahe. Ärge võtke isiklikult Kose poisid, aga te olete teistmoodi ägedad. See ei tähenda, et te mulle ei meeldi.
Igatahes, kui keegi teab, kes see rulatav poiss on, siis andke teada. Mind lihtsalt huvitab. Rein ilmselt teab tegelikult. Aga ma ei ole temalt veel küsinud. Igatahes sellel poisil olid hallid kitsad teksad, valge T-särk, punaseruuduline triiksärk ja must müts. Jep, nii oligi.

Tsau siis. Homseni .
Ja ma luban, et ma lähen millalgi Pärjale külla ja viin talle muffineid ja siis saab Kaspar ka ja Joonas ka. ^^

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji