Reedesel päeval oli kool, oli teater, oli puhkus. Hommik oli kõige tavalisem, kuid kirjanduse tunnid olid asendatud Tõnu Aava ja Meriko segakoori ühistöö "Rätsep Õhk ja tema õnneloos". Mingeid erilisi emotsioone see minus just ei tekitanud, aga oli vaadatav. Peale seda jäi meile pisut vaba aega, mille mina veetsin õues footbagi mängides. See on mõnus ajaviide. ^^
Siis oli matemaatika, rahvatantsu proov ja kojuminek.
Reede õhtul tulin koju ja ma ei teinud mitte midagi. Vahtisin lakke ainult. Kuni ma õhtul Mammu ja Kertuga õue läksin. Koju jõudsin ma pisut enne kahtteist ja siis pugesin voodisse.
Laupäeval ärkasin kell üks. Mind ajas nii närvi see, sest magamine on täielik ajaraiskamine ja ma olin just 13 tundi järjest maganud. Nii jube. Mõttes soovisin igatahes kirjandikirjutajatele edu. ^^ Polegi veel kuulnud muljeid eriti.
Millalgi laupäeva päeval vaatasin Mariga koos Step up 2-te. Minul siis juba teine kord. Peale seda geekisin ma suurima hea meelega O.C-d ja enne lõppu juba lippasin õue, sest pidin Age ja Pauliinega kokku saama. Me läksime Orgu esinema. Tähistasime rahvusvahelist tantsupäeva, mis tegelikult on alles 29-ndal aprillil. Igal aastal ütleb üks tunnustatud koreograaf sõnumi, mis kandub üle kogu maailma. Selle aasta sõnum oli:
The spirit of dance has no colour, no selected shape or size
But embraces the power of unity, strength,
And beauty found within us

Each dancing soul, young, old, person living with a disability.
Creates and transforms ideas into life changing moving art.
Dance is the mirror reflecting the impossible made possible.
For all to touch, hear, feel and experience.


Sounds from our hearts and soul is our rhythm,
Our every move reveals the history of mankind.
It is the element where the human spirit can embrace the ultimate freedom.


Whenever our hands touch, something beautiful happens.
What the soul remembers, the body portrays through movement.
Dance is therefore the healing force for all to access,
You are my eyes and I am your feet.


Celebrate International Dance Day,
Use your passion for dance to heal each other,
Unify your dance community,
Most importantly be the best that you can be in your own right,
We are able to stand unified through the power and spirit of dance.

Gladys Faith Agulhas Lõuna-Aafrika koreograaf

Meie tantsisime ka. Tantsisime pulgatantsu ja kaerajaani. Nendega me läheme Kanepisse võistlema ka. :) Olime seal ja tantsisime natuke keldi tantse ka. Kui me Kaisaga enam ei tahtnud, siis me läksime õue ja rääkisime teatrist ja patriootlusest ja suvest ja igasugustest asjadest. Aeg läks linnutiivul. ^^ Seejärel läksime bussi, kus me rääkisime peamiselt Harry Potterist - meie ühine huvi. Kui Kaisa Uuemõisas lahkus, istusin ma bussis rahulikult edasi ja nautisin neid viimaseid meetreid Koseni.
Koju jõudsin ma kümne ringis. Olin natuke küberruumis ja ega ma rohkem eriti ei jõudnud ka, läksin magama ära.
Nüüd on pühapäev ja ma ei maganudki väga kaua. Hommikut alustasin Grey anatoomiaga ja siis vaatasin natuke Oprahit xd Seal oli 9/11-e kohta üks saade. Oeh, mulle ei jõua siiani kohale, kuidas inimesed võivad teisi nii külma kõhuga lihtsalt tappa. See saade oli peamiselt pühendatud hukkunute lastele. Sellest on praeguseks möödas peaaegu 7 aastat. Suudate uskuda? Mina ei suuda, sest ma olin 2001-l aastal alles üheksane, aga ma mäletan seda päeva nii hästi. Tookord oli see kuskil kaugel mingi jube asi, ma ei saanud ju veel päris hästi aru, aga nüüd on see juba reaalsuse moodi. Õudne, mida inimesed võivad korda saata.
Peale seda suundusin hetkeks arvutisse, kus ma teesklesin uurimistöö tegemist, aga tegelikult sain ma 125 sõna kirja. See on mitte midagi võrreldes sellega, mis see lõpuks peaks olema.
Siis ma nautisin O.C-d, mis oli meeldiv nagu alati. Mõtlesin, et tegelen natuke oma blogiga ja siis peaks vist vene keele sõnu õppima.
Homme lähen pealinna ortodondile. Ehk näen Pärjat kaa. (: Pärja kuuled, mul seekord muffineid pole, anna andeks.
Aga igatahes kavatsen ma alustada uut nädalat uue hooga ja teha asju nii nagu ma enne pole teinud. Kuigi ma ei ole kindel palju ma oskan tavapärast rutiini muuta, aga proovida ju võib. ^^

Nüüd ma lähen teen midagi, mida täpsemalt, ma veel ei tea, aga midagi ikka ju. (loogikalause ma tean xd)

Tsauuuuuuuu. (:

Viimastel päevadel on olnud repeati peal Leona Lewise - Run (snow patroli cover). Ja üleüldsegi ma peaksin siia kirjutama hakkama rohkem sellest, mida ma kuulan ja millal ma kuulan.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji