Peavõru on kindlalt omaniku juures. See tähendab, et ma leidsin selle enda kosmeetikakotist. xD

Esmaspäev ja teisipäev on möödunud koduseinte vahel. Ei saaks öelda, et päris vabad, sest haigus kimbutas ja seega ei olnud ka teotahe just eriti suur. Tehtud ma eriti midagi ei saanudki. Ehk siis natuke eesti keelt ja ühe riiuli korda sätitud. Enamuse ajast on kulunud arvuti korrastamisele, sest ta oli ka natuke tõbine ja seega otsustasime õega formati teha, aga sellega oli ka üks suur jama, mida ma detailsemalt kirjutada ei viitsi. Praegu on kõik okei ja arvuti on jälle terve ja ametis.
Muud ma eriti rohkem kirjutada ei oskagi, sest ma pole midagi teinud. Homme on jälle koolipäev ja ma loodan, et see kulgeb ilusti.

Praegu lähen kordan kiirelt ajalugu ja siis unemaale.
Head ööd. ^^

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji