Ma tahaksin täiega midagi rääkida, aga ma ei oska. xd Vaatan praegu superstaari ja rääkisin üle pika aja Mariaga juttu ja siis natuke Ergoga ja siis Mürkaga ja Joonase ja Mariga, aga igatahes see mu point oligi. Rääkida tahaks, aga ei oska. ^^
Homme peaks ka linnas ilus päev tulema. Kohtan toredaid inimesi ja saan massaaži minna ja saan ortodondil üle pika aja ära käia jaa.. (:

Kommentaarid

  1. homme peaks jah ilus päev tulema. või tähendab.. võiks ju :D

    VastaKustuta
  2. Jep, mulle tundub ka. Või äkki ma siis loodan nii väga. (:

    VastaKustuta
  3. Ongi ju!?
    Sus, sa ei maininudki, et massaaži lähed:P ah ja kellega kokku said siis? :)

    VastaKustuta
  4. Asjaolude sunnil pidin kõik kohtumised tänaseks unustama =(
    Kuid ma luban, et ma teen selle tasa. ^^

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji