Mul pole täna eriti midagi kirjutada, aga ma tahaksin.
Ärkasin natuke peale poolt üheksat ning nautisin hommikust üksindust. Missest, et õde ja vend olid kodus, aga nad magasid. Nii mõnus oli ühest toast teise tatsata, teades, et keegi ei tule segama. Vahepeal istusin suurde tuppa maha, panin enda ette kausi ning hakkasin sinna porgandikoori panema. Peagi oli mitu prisket porksi kooritud ja siis ma lõikasin nad tükkideks, panin karpi ja asetasin koolikotti. Kohe porgandikarbi järel suundus mu põhjatusse koolikotti ka veepudel. Mul on juba kopa ette visanud see mõttetu raha kulutamine koolis igasuguse hea ja parema peale. Nüüd on see mure vähemalt murtud: ma võtan kodust kaasa.^^
Esimene hariv tund möödus inglise keele seltskonnas. Kas just tänane tund oli nii hariv, kuid eesmärk pidi vist see harimine olema, as they say. Peale seda läksime Mariga Puruvanasse, et mulle valged sukkpüksid ja kummi osta. Ma pidin õpetajale kummi ja seeliku viima, et ta selle ülemise ääre korda saaks teha. Siis käisime ostsime Mari raha eest šokolaadi ka. xd
Järgmine tund oli keemia, kus ma kirjutasin Ergole aka Teistsugusele friigile kirja, mille vastu ta oli lubanud mulle šokolaadi anda. Mõeldud tehtud. Vahepeal oli kehaline, kus me taas harjutasime oma aeroobikakava. Homme on see lõpuks läbi. Täna õhtul on veel viimane proov. Final touch. xd
Peale kehalist oli söögivahetund ning täna sai kõhtu täita ühepajatoidu ja ülimalt meeldiva rosinasaiaga. Helbed olid ka, aga need mulle eriti ei maitsenud. Jalutasin matemaatikakorrusele ning sättisin klassi juurde oma pikniku. Näksisin magustoiduks pisut porksi ja rüüpasin vett peale. Mõnus oli aknast taevast jälgida, jalga puhata ja porgandit krõbistada. Peagi tuli Ergo. Siis me tegime vahetust: tema andis minule šokolaadi ja mina talle kirja. Kui ma olin oma piknikku pisut šokolaadiga täiendanud, otsustasime me veel ühe diili teha. xd See oli juba naljakam. Ergo andis mulle kõige koledama kella, mida ma kunagi näinud olen ja mina andsin talle porgandit.
Siis oli aeg matemaatika jaoks. Esimesed 15min tunnist kulusid karjumisele ja vaidlemisele ja läbirääkimistele. Lõppotsus oli see, et homme näeb meie rühm ka aeroobikavõistlust ning esmaspäeval esimese tunni ajal kirjutame kõik koos töö, sest muidu peaks see tund meil vaba olema. Suva see üks tund siis.
Peale matemaatikat oli aeg suunduda viimasesse tundi: tekstiõpetusse. See ei edenenud nii hästi kui ma oleksin lootnud, sest mu pea ei võtnud täna kohe üldse. Idee oli nii kokku jooksnud ja ma veel riskisin teemaga "Mis on sõdade sõnum?". Oh mind rumalat! Aga mõnikord ju võib. Teine teema oligi ju "Mõelda oma peaga, see tähendab riskida". Nii ma tegingi. xD Seda tundi me lühendasime pisut ning lahkusime klassist mõned minutid enne kellahelinat. Koju tulek oli ülimalt meeldiv, sest täna on võrreldes eelmistega suhteliselt vaba päev. Kuigi "Faust" ootab lugemist.
Tuju on mul parem, sest igasugused asjad ja plaanid toimivad. ^^

Ma tahaksin ikka veel midagi kirjutada, aga ma enam küll ei oska. Ja üleüldsegi ma tahaksin kirjutada sinna omaloominguvõistlusele, mille teema on "Unistus paremast minevikust", aga mul ei ole veel ideed. Ma loodan, et see ikka tuleb. ^^

Aga olgu, tsau siis praeguseks. (:
Ja btw, tantsijad, kes te homme esinete, break a leg!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji