Üks samm edasi ja kaks tagasi.

Tänane päev algas tõsist sorti sissemagamisega. Vabandust õpetaja Leida. Kuigi ma magasin esimesse tundi lootusetult sisse, jõudsin ma siiski enda hommiku toredalt sisustada. Tegin endale praemuna ja pakkisin asju ja vaatasin telekat veel ja sättisin ennast ja olin üllatavalt kärme kõigis oma tegemistes. Minu jaoks esimene tund oli kehaline kus sai jälle võrku mängitud. Jah, mu tuju oli nagu ta oli, aga võrku oli ikka lahe mängida.
Peale kehalist hakkas arvuti, kus sain lõpetatud on pikale veninud töö. Peale arvutit algas geograafia. Enne geograafia tundi käisin empsi klassis ja mõtlesin endale varjunimesid välja, et emps saaks mu tööd omaloomingukonkurssile saada. Te loete praegu Sonja Ausi juttu. Või siis Seebivee, nagu mu ema mulle teise nime pani.
Geograafia oli suhteliselt ebahuvitav, sest me täitsime taas kontuurkaarti, mis mul siiani suhteliselt lohakas on, sest ma märgin hetkel kõik kaardile harilikuga, et pärast korralikult pastakaga asjad joonde ajada.
Peale geograafiat algasid kirjandused, kus ma jõudsin raamatut lugeda, Minna seelikut õmmelda, oma mõtteid mõlgutada ja tunnist varem ära minna, sest meil oli vaja esinemiseks ette valmistuda. Läksime teise korruse tualettruumidesse riideid vahetama, soenguid ja meiki tegema. Kui me leidsime, et me oleme esinemiseks triksis-traksis küll, siis läksime võimlasse, kus juba inimesed kogunesid.
Kõigepealt oli rivistumine, siis käis Kertu loosi võtmas ning siis hakkas show peale. Meie olime järjekorras neljandad. Peale põhiosa esinesid 11b tantsijad oma jõulukankaaniga ning siis läks rebimiseks duode vahel.
Üldkokkuvõttes PANIME ME SELLE ÜRITUSE TÄIEGA KINNI!!! ^^ Me saime esimese koha. Kes oleks osanud arvata?! Nii tore. (:
Peale seda hakkas meil võimlas rahvatantsuproov. Esines küll mitmesuguseid komplikatsioone, kuid lõpuks saigi proov läbi. Seejärel jooksin kiirede sammudega üles õpetaja Leida klassi, võtsin oma käised ning jooksin tagasi aeroobikasaali kooki sööma. Seal me siis sõime oma võidukooki ning rüüpasime karikast võidujooki. :) Arutasime üksipulgi veel kõigi esinemised läbi ja Kati mängis niisama vahukoorega, mis kedagi eriti ei ahvatlenud. xd
Peale seda lonkisin koju ning viskasin lebosse. Lugesin niisama mingit nipiraamatut ning peale lugemist nägin pisut vaeva iluhoolduste tegemisega. Mõnus oli. ^__^
Seejärel sain ma ootamatu telefonikõne ning Mammu küsis luba külla tulekuks ja muidugi ta ka sai selle. Peagi seisiski ta kommipakk käes mu ukse taga. Kommid olid millegi uue alguse tähistamiseks. Otsustasime taas võtta käsile selle raske raja, kus me üritame koos raamatut lugeda. Meie esimene teos oli Remarque'i "Arc de Trioumph", mida me lugesime umbes aasta aega. xd Ning seekord me loodame edu saavutada Ken Kesey "Lendas üle käopesa"ga. Nii tore, nii tore. xd Kui 20lk läbi sai, mis võttis siiski omajagu aega, otsustasime parem pisut niisama lobiseda ning nägime kurja vaeva mõne lihtsa matemaatilise tehtega. Seekord vabandasime ennast välja hilise kellaajaga.xD
Nüüd ma peaksin triikima minema ja homme on rahvatantsukonkurss. Vaadake, et te ikka kõiki oma pöidlaid ja varbaid meile hoiaksite. ^^
Kui homne läbi saab, siis algab ametlikult puhkus. Või ma vähemalt loodan seda. Ma olen homset päeva kaua oodanud, sest siis lõppevad ometigi lõputud proovid. Ma loodan, et enam midagi vahele ei tule ka. Kui ei tule, siis on mul jäänud ainult uurimistöö kallal pusida ja siis on elu ilus. ^^ 26.mail on kaitsmine. Loodan, et selleks ajaks ikka saab valmis. xD

Aga olgu, ma nüüd lippan oma käised triikima ja siis kohe magama, et homme ikka jalg raske ei oleks. xD

Head ööd, wish us luck. ^.^

Kommentaarid

  1. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Livros e Revistas, I hope you enjoy. The address is http://livros-e-revistas.blogspot.com. A hug.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji