Uudised, uudised..

Iga päev jõuab meieni tohutul hulgal informatsiooni. Infoajastuks kutsuvad nad seda vist. Mõned uudised kleebivad naeratuse näole ja teised kisuvad selle vägisi maha. Mõni aga toob nii rõõmu kui mure. Mul lihtsalt on selline idee, sest ma leian, et minu jaoks on infovool aeglustunud. Pisteliselt saan uusi teadaandeid, aga need on suured ja harva.
Ma ütlen siin ja praegu selle ka ära, et ma ei tea miks ma mida teen. Ma ei saa üldse aru mis toimub. xD Mul jumalast laksib noh, üldse ei jaga matsu välja. Ma ei tea isegi miks. xD Ehk on asi kevades, kes sedagi öelda oskab.

Tänane koolipäev oli mõttetu. Vabandust, aga nii see oli. Peale kooli käisin rahvatantsuproovis, milles osalesin pealtvaatajana. Tore oli ikkagi. Täna on üldse kuidagi nii hubane päev olnud. Peale rahvatantsu tulin korraks koju ja siis veetsin paar meeldivat tundi Kati ja Kertu seltsis. Katiga me läbisime tohutuid vahemaid ja rääkisime põrandast ja õhust. Mul pole ammu olnud nii toredat olemist, sest koolis oli selline tamp peal, et hea kui hingamiseks aega leidus. Tänane õhtupoolik meenutas vanu aegu. Eelmised aastad tõusid mälestustes pinnale ja sosistasid oma saladusi. Ma olin neid ennegi kuulnud, kuid need pakuvad mulle alati huvi. Ma tean, et ma olen inimene kes elab minevikus, kuid seda enam on mulle kindlustatud tulevik. Mulle meeldib neid võrrelda ja analüüsida. Meenutada toredaid inimesi ja olemisi. Gosh, jälle tuleb see hubane meeleolu, millest on raske lahti öelda.

To sum up I had a great time today. (Meeleolu on ikka mööda, aga keda see kotib)

Tsauuu. ^^ Mind ootab Tartuffe ja Thomas More. ;)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.