Tänane päev algas varakult, kuid mõnusalt. See algas jaheda dušši, näokoorija ja meeldiva lõhnaga seebiga.
Me sõitsime linna, kus oli ortodont ja massaaž ja paar poodi. Ortodont käskis pool aastat veel klambreid kanda ja siis jälle tema juurde pöörduda. Ma arvan, et siis ma peaksin neist lahti ka saama. Lõpuks. (:
Massaaž oli valus ja mõnus nagu alati, aga täna küll Enya plaati polnud. =( Muidu oli massöör ikka tasemel.
Täna hakkas minu jaoks täielik kevad-suve hooaeg. Tähistasin seda paari uue hilbu ja uue telefoninumbriga. Kui tahate, siis küsige. Kõikidele ei jaga. Otsustasin enda jaoks mõned olulised asjad ära ja mõned, mis olid juba peaaegu otsustatud, kinnitasin lõplikult.
Suvel lähen äkki Mürkaga tööle isegi ja ma sain täna aru kui väga ma endale tegelikult kummitallaga pastlaid tahan. Vägaväga.
Täna mõtlesin juba igasuguste suve asjade peale. Ei suuda ära oodata, aga senikaua püüan siiski veel korralikult koolikohustust täita. Tegingi koju jõudes oma eesti keele ettekande ära. Kindlasti olen üks vähestest, kes ennast kokku võttis. Ma tean, et ma oskaksin parema teha, aga tänaste olude juures on seegi suurepärane.
Peale pealinna külastust rääkisin msnis Meriliniga mõned asjad jälle toredaks. On ikka inimene, saab minust nii hästi aru.
Mul on nii kohutavalt kahju, et ma ei jõudnud täna ei Pärja ega Mariaga kokku saada nagu esialgne plaan oli. Seekord ma lihtsalt pidin loobuma, kuid ma luban teile, et ega ma tulemata ei jää. ^^ Äkki ma ei saanud seekord Pärja juurde sellepärast minna, et mul polnud muffineid. O:
Tänane päev on minu jaoks ikkagi nii mitmed asjad paika pannud, et ma juba tunnen kui hea mul homme hommikul ärgata on. Isegi siis kui ma väsinud olen. See nädal tõotab tulla suhteliselt imeline.
Ja suvel lähme me oma rahvtantsugängiga Võru folgile ka. *näitab keelt*

Ma enne autos oleksin osanud palju parema blogi kirjutada, aga ma nüüd ei mäleta enam kõiki asju ja uni on ka. Homseni.

Ja viimane tunnike Kaisa ja Kirke sünnipäeva tuksub veel. (:

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji