Tänane hommik hakkas positiivse üllatusega: ärkamine ei tekitanud absoluutselt mingeid probleeme. Eileõhtune Grey anatoomia vist aitas vms. xd
Hommikul pesin pead ja föönitasin ja sõin ja panin riidesse ja pesin hambaid ja seda kõike hoopis teises järjekorras. xd Siis läksin kooli, kus polnud taas midagi märkimisväärset. Isegi tunde ei jäänud ära. Selle asemel läks üks vahetund hoopis raisku, sest 10ndad klassid pidid kogunema saali, kus neile püüti selgeks teha, et toiduga ei mängita ja, et 30.mai läheme me Aegviitu sõrmustepeole. Minu sõrmuse number on praeguste andmete ja väikese varuga 17,5. Täna oli võimalus mõõta. Minu sõrmuse sisse saab graveeritud mu täisnimi ja lend. ^^
Kehalises tantsisime me täna ladinarütmide järgi ja tegime pisut improliikumist. Nii kohutav, ma ei suuda ju normaalseid liigutusi minutiga välja mõelda. Me võiks rühmades seda asja teha või midagi. Igaüks peab mingisse minikavasse oma liigutuse panema orsmthg. xd
Peale kooli tulin koju ja häksisin küberruumis pisut ja siis otsustasin poodi minna. Läksin ostsin endale jääääätist. Piparmündi jäädist kakaoubadega.
Siis tulin koju, rääkisin 1,5h telefonis vanaemaga ja siis hakkasin Grey anatoomiat vaatama. Sättisin ennast mõnusalt sisse, pugesin tegi sisse, kätte võtsin jäätise ja lusika ja läks vaatamiseks. Nii mõnus hubane olemine oli. Peale ühte Grey osa vaatasin Step up 2te. Väga kõva. Eriti meeldis mulle see, et eelmise osa peategelased olid sisse põimitud, aga otseselt nendega kokku ei puututud.
Nüüd ma igatahes põikasin korra siia ja siis plaanin geograafia ära teha ja ehk isegi varem magama minna, aga vaevalt see õnnestub. xD
Täna ei ole ikka veel õde kodus, milline luksus. Kahjuks ta homme tuleb, nii et ma naudin veel viimast.

Tsauuu. (:

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.