Teate?! Täna saab koju minna. (: Igakord kui ma tean, et on kojumineku aeg, siis ma nii hirrrmsasti ootan seda. (: Nagu mu nädalad oleksid 2x pikemad kui teistel. Ma käin ka igal nädalalõpul kodus, ainult et minu 1 nädal on 14 päeva.
Eriti veel kui Kosekandis nii palju juhtub ilma minuta. Isegi preili Murakas on minu äraolekul hakanuud magusat sööma and that's something new! Aga nojah, kui mind seal pole, siis keegi peab ju sööma.Ma loodan, et asap saame me juba koos magusat nosida. (:
Aga noh, nüüd vahepeal on mu nädalad sama pikad kui teistel, sest ma pean teie mõistes 3 nädalavahetust kodus käima. Will do!


okei, ma nüüd lähen teen norra keele sõnade töö ära, siis käin šoppamas ja tulen koju pakkima. :') õhtul näeme!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji