kõik on hea ja veel parem.

Olin eile tunnistajaks kahe sõbranna taasühinemisel. See oli päris õnnelik kohtumine. Need olime ju mina ja Mürka. Kohtusime pealinnas, seal kus talle meeldib. Järelikult kodus. Tegime kiire ostoksi ning läksime mu venna juurde, kus timbulimbud catch-up'ida said. Seal ennast ilusaks tehes rääkis ta mulle ühe loo ka, mis põhimõtteliselt ütles mulle, et minu helesinine unistus on täide läinud. Ta arvas, et see lugu teeb mind kurvaks, aga kõik oli otse vastupidi. Kõik tundus järsku ideaalne. Ühel hetkel, kui me tundsime, et me oleme piisavalt kenad, läksime me Vice'i, mis lõpuks kujunes lihtsalt tõsiseks kose peoks. Üks hea pilt sai ka selle õhtu jooksul jäädvustatud - mina, Migga, Merilin ja Caroline. Punahuulsed bestikad. Eks varsti näete.
Õhtu mööduski enamasti Vice's. Kuskil enne kolme liikusime tõsiselt ülerahvastatud Levvi, suures segaduses töllerdasime seal veidi ringi ning jõudsime Muriliniga hoopis järeldusele, et Hess sounds like a plan. Mõeldud-tehtud. Üks igati asjalik otsus oli see. Seejärel otsisime mu venna linna pealt üles ja läksime oma Karu tänava koju tagasi. Neiud korralikud suikusid kiirelt unne.
Ärkasime peale keskpäeva, käisime poetretil ja taaskord Hesis ning nautisime elu. Istusime ja lobisesime. Mõnikord ma imestan, et kuidas meil sõnad otsa ei saa, aga ei.. nii on hea nagu meil on. (:
Kui Murilin lõpuks otsustas minu tormihoiatust kuulda võtta, lippasime tagasi Karu-koju ja siis algas massive lebo. Istusime-lebosime voodis ja rääkisime veel oma põranda ja õhu jutte. Kõik oli nii ideaalne. Kõik oli nii nagu kunagi. (:
Kella nelja paiku võtsime jalad alla ja kõmpisime Solarise poole, kus tegime mõneteistminutise passingu ning siis läksime marsale. Murilin astus Jotis marsast maha ning kui ma aknast talle järgi vaatasin, siis nägin vana tuttavat pilti. Preili kõnnib enda tõtakal sammul mööda alleed kodu poole. Kõige jotim-mürkam vaatepilt.
Ja uskuge pilti.. buss tõi mind ka Kosele ära ja siin ma nüüd olen. Ühes oma presentasjon om folkedanse på norsk'ga. :'D

Lähen vist varsti tuttu. Uni tuleb.
Ja homme on ju tantsimine. (:

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji