kohvriga mees (läks) kohvriga mees.

Hei, paksud!
Ma olen Riiast tagasi Eestimaa pinnal. Reis oli iseensest nii ja naa. Seminar oli natuke feil, aga see-eest saime kursakatega veidi bondida.
Seminaril harrastasime me kas kõrvade teritamist või mute'i peal naermist. Esimesel päeval naerutas meid lepardimustrilise pluusiga kogukas daam Hanna ees ning meid Triinuga muidugi naerutas kõik muu ka. Teisel päeval pidime me Triinuga ära lämbuma feiknaeru ja tõlkefeilide kätte. Raske oli. :'D
Kolmapäeva õhtul jõudsime peale 3 tundi ja 50 minutit Riiga, viskasime asjad hostelisse, kus mina isiklikult jagasin tuba kahe Leedu tüdrukuga, ja läksime linna peale kolama. Kõigepealt kondasime kaheksakesi koos ja otsisime kohta, mis tunduks piisavalt äge, et sisse minna, aga peale mitmetunnist rännakut jäi selline koht leidmata. Neli meist läksid tagasi hostelisse ning 4 vaprat - Triinu, Marit, mina ja Marianna, jätkasime otsinguid. Peale vestlust mõne kohaliku noorega lõpetasime ühes väga pika nimega kohas, mis asus Peldu ielal. Koht oli päris funky. Tegime paar pilti ja laulsime Mariannaga "Ain't No Other Man'i" ja mingi aeg suundusime koos mõningase ekslemisega hostelisse tagasi, kus ma üsna kohe tuttu pugesin.
Neljapäeval käisime KIMis seminaril. jura-jura, hea söök, jura. Paar üksikut pärli oli ka muidugi ja see üks foto seal galeriis. Pärast käisime hostelist läbi, tegime ennast viisakaks, käisime Hanna, Mariti ja Triinuga saldejumsi ostmas ja läksime teistega kohtuma, et kõik koos Norra suursaadiku vastuvõtule minna. Meie Triinuga vältisime integratsiooni ja rääkisime hoopis teatri- ja muid jutte ning õgisime suupisteid ja tegime nõmedaid pilte.
Kella üheksa paiku kolisime kogu kompaniiga saadiku juurest ära ja lõpetasime taas hostelis, kust me tol õhtul ei viitsinudki lahkuda. Kogunesime hoopis fuajees, tiksusime seal veidi kõik koos ning läksime siis oma tubadesse laiali. Minu Leedu tüdrukud olid kuskil pralletamas, nii et ma tiksusin veel tunnikese netis ja kerisin ka kerra.
Tänane päev oli norrakeelne. Ehk siis võitlesin nokkimisega. Raske oli. Esimesest osast ei saanud ma mittttttte midagi aru, sest siis rääkisid norrakad ise, aga teine ettekanne, kui välismaalsed norra keelt rakendasid, oli tunduvalt arusaadavam. Paus, snäkk ja tõlkimine. Ütleme nii et kaheksakesi koos ei ole just väga lõbus tõlkida. Aga me saime Triinuga vähemalt kohvri nalju teha. "See, kellel on kohver..." "Kõige ees läks kohvriga mees..." etc. Ja need naljad olid ausalt naljakad. Triinul võttis ikka pisara silma. :'D
Siis kõmpisime sealt Univesitasest hostelisse tagasi, kus meil enam tube polnud, btw. Seega me võtsime mugavalt fuajees kohad sisse ja nolifisime. Ma käisin netis ja lugesin raamatut ja kuulasin Hanna asjatundlikku juttu. Kui Tene ja Marilis ka sinna jõudsid läks huumoriring käima. Marianna sattus oma ossinaeru naljadega nii hoogu, et me kõik vaevlesime tõsises hapnikupuuduses. Aga Skål! Sisustas aega ilusti.
18:45 istusime Riias bussi peale ja nüüd ma olen lõpuks korteris.
Istun siin, kuulan Everlasti ja Lifehouse'i, geekin tumblr's ja lobisen Peebuga. Mul on hea meel, et ta täna netis passib, sest muidu ma oleksin terve enda õhtu ära emotsenud. Jah, tuju on selline. (:
Ja seda, mis ma hommikul tegema hakkan, ei oska ma veel öelda. Ma ei oska siin Tartus nagu miskit peale hakata. Eks ma vast loen oma "Kolme sõpra" ja geekin "The Big Bang Theoryt" ja vahin mingeid lollusi veel.

Nii.. väga vaimuvaeselt kirjutatud tekst, aga vähemalt sai olulised punktid kirja. jah, aitäh. Tusen takk!

Peldu iela.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji