hah, ja ma hakkasingi asjalikuks. Ise ei suuda ka uskuda. Koristasin 3h korterit, mis isegi eriti sassis polnud. Pesin pesu, põrandaid, tegin riidekapi korda, pesin peeglit etc. Seejärel istusin oma rohelisse biinbäägi ja vaatasin "Rainmani" lõpuks ära ning siis lippasin esimest korda elus Siilu poodi, kus oli, erinevalt Kuu poest, väga meeldiv müüja. Siis tulin korterisse tagasi ning mõtlesin, et teeks pannkooke. Kuna ma tavaliselt alati retseptidega feilin, siis toppisin lihtsalt oma suva järgi kõik asjad kaussi kokku ning lõpptulemus oli ideaalselt magusad pannikad. Poole pannikaprotsessi vahepeal mõtlesin, et peaks ikka mingi soolase roa ka tegema. Siinkohal tuleb kuhugi linnuke teha: ma KEETSIN endale riisimögla. Jah, just nimelt. Kes mind vähe paremini tunnevad, ilmselt teavad minu suhet toidu keetmisega. Igatahes.. nii tubli olingi. Nüüd tuleb sellele home alone lebo nädalavahetusele joon alla tõmmata ja õppima hakata. Vene keel ja norra keel! yeeesss.

Btw, see oktoobri kuu on minu blogi-ajaloo kõige produktiivsem kuu. Vat kui tore. Palju õnne mulle. (:

-S.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji