let you're dreams flood in

ma nägin täna niiii imelik-õudset unenägu. See oli ilmselt inspireeritud ühest Grey Anatoomia osast. Ma ei tea, kas te teate seda. See, kus on see naine, kes on kogu aeg hästi õnnelik ja siis tuleb välja, et see lakkamatu õnn on ainult ühe mingi kasvaja pärast.
Ja siis ma täna unes nägin, et avastati, et ma olen ka õnnelik ainult sellepärast, et mu mingil ajuosal on midagi viga (sorri, ma pole terminoloogiaga kursis.) ja siis ma pidin opile minema. Ma seda enam ei näinud, kuidas ma opile läksin, aga ma olin nii kurb kui üks õnnelik inimene olla sai. Mul oli niiiiii kahju, et ma polnudki kunagi päriselt-päriselt rõõmus ja cheery olnud ja et edaspidi ma ei saanud seda olla ka.
ilus mõte, millega hommikut alustada. (:

aga ma ei tea.. mul on vist siiani ajuga midagi, sest mul on endiselt hea tuju. :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji