Mul on taskus delfiinid... (õnnelikud)

Praegu on selline aeg, et ma ei julge seisma jääda.. kardan, et see lakkamatu viitsimine ja teotahe kaob ära. Ta võiks veidikeseks jääda, seltsi pakkuda. Siis ma isegi kirjutaksin ja loeksin ja haaraksin kõike tarkust endaga.
Muidu läheb ka hästi. See nädalavahetus mõjus mulle jubemeeldivalt ja tänane presentatsioon oli veldig bra! Käisin täna raamatupoes tiksumas. Tore oli. (: Vaatasin, et seal on hässsti cozyd aknaalused istumiskohad, kus võiks ju kõige kallimaid raamatuid lugemas käia. :)
Toiduostoksil käisin ka ja see kujunes tavapärasest nauditavamaks. Ja Tartu kodu oli ka nauditav.. olin usin ja tegin süüa ja tegin isegi oma ndebele keele uurimuse ära.

Käisin blogiposti kirjutamise vahepeal uue päeva horoskoopi lugemas:
Uus intellektuaalne väljakutse paneb sinu vaimu proovile. Õnneks on sul varasemaid kogemusi, millele toetuda. Aktiivne eluvaade tuleb samuti kasuks.

that's what I'm talkin' 'bout.


Tegelikult tahtsingi asjad paari sõnaga kirja panna. "Sabrina" jõudis ka just kohale.
Nüüd tahaks tuttu, homse päeva lõppu ja koju filmi vaatama. (':

tsiutsaukurnäu paksud!

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji