and I want to invite you.

Nädalavahetus on olnud küllaltki kodukootud kui Age sünnipäev ja suvikõrvitsa söömine Jaanise juures välja arvata.

Age sünnipäev oli mõnus ja hubane. Enamasti hängisin enda taunost sõbra Erkiga ja vahepeal lobisesin Ergo ja Kaalri ja Age ja Kairega ka. Ma arvan, et sünnipäeva maskotiks oli viirpapagoi Alejandro, kes nüüd Villu omandiks on.

Nofi juures oli lihtsalt segane seltskond ja kaardimäng. :D + tõsiasi, et Imps suutis väga legendaarselt pitsi ära lõhkuda ja Ras suutis üsna kelmikalt kaardimängu kaotada. :D

Täna olen kodus passinud ja isegi õppinud ja filmi vaadanud ja Gossipiga jälle algust teinud ja muidu äge olnud. Nüüd ma suren igavusse, aga elan üle.. Homme hommikul lähen taaskord 8:45 bussiga Tartumaale ja käin ilusti koolis. Tegime Triinuga pakti, et see kes järgmisel nädalal rohkem koolis käib, võidab. :D

Muidu on tegelikult küllaltki melanhoolne nädalavahetus olnud. Suht üksi ja oma mõtetega, aga äkki ongi parem. Sain paar ideed juurde ja ehk törtsuke julgust ka. Ma ikka olen ise endale kõige parem nõuandja. :' Ma ju tegelikult saan aru küll, millistest vajadustest mul aeg-ajalt vajaka jääb, aga no mõnikord on nii raske sundida ennast tegema asju, mida pelgad.. Aga hirmud on selleks, et neile vastu astuda!

Täna peaks veel veidi pakkima, et siis saab hommikul kauem magada. Ma loodan, et mu auk kannas ei takista mul Ristile kõmpimast, sest muidu on natuke jura. Tartus tuleb ka veel homme pikemat sorti jalutuskäigud maha pidada, nii et.. let's hope for the best.

Kui teil järgmiseks nädalavahetuseks plaane on, siis ma juba praegu olen avatud neile.. :D Sest see nädalavahetus oli mul küllaltki läbimõtlemata, nii et.. äkki läheb järgmine kord õnneks. :D

Kosele ju tulen nii või naa. Home sweet home ikkagi. Nagu KH msni personal message ütles, siis "aga mis siis kui ma ei tahagi enam kodust ära minna?". Vahepeal on selline tunne küll. Linnaelu pole ikka minu jaoks. Aga mis seal's ikla. Õppima peab ja tegelikult on vahel päris awesome mõelda, kui palju norski ma juba tegelikult oskan. Aga mul on mingi imelik asi, et ma ei taha ennast Tartus millegagi siduda. Tahaks, et kõik oluline ikka Kosel oleks. Et oleks ikka alati põhjust tagasi tulla. Tartusse ei taha nagu midagi olulist jätta. Kõik, mis mulle seal praegu oluline on, käib minuga enamasti Kosel kaasas, nii et.. Siiani on sellega lood hästi.

Ohh, teate mis?! What if, kui läheks järgmisel nädalal pealinna pidutsema? Ma polegi vanalinna peal hulkunud juba tükk aega..

etnoh, jagage minuga siis ideid sel teemal. jään ootama. Kosel on tahtmine kõike teha, Tartus tahaks õhtud oma värvilise valgusega toa teki all kiirelt mööda saata. Kuigii..eelmine teisipäev tüdrukutega klubis polnudki niiiii hull kui ma kartsin. Tüdrukud iseenesest on ju mul toredad. (: Aga see klubi osa on selline küsitav.


aga olks, ma lähen vaatan, mis viise mul veel nolifida on.
Tartus näeme!

Kommentaarid

  1. jep suss. minagi omal ajal hoidusin sellest, et end tartuga siduda. olin täiesti vastumeelne kuni .....................life gave me lemons :D ja nüüd ma vist olen alice in chains:D
    moraal: watch out

    VastaKustuta
  2. :D:D

    and you kept them? :D

    eks paistab, mis elu toob jah.. siiani mulle meeldib mitte ennast siduda. :'D Kui kunagi tuleb vastupidine tuju, siis mis ma selle vastu teha saan. :D kaasa minna..

    VastaKustuta
  3. of c! tasuta sidrunid. elu toob igast värke, see on for sure:D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.