propeller.

Mõtlesin ja muretsesin, et mis ma siin Tartus üksi peale hakkan, aga nagu ikka leppisin ma faktiga, et üksindust nautida. Kes üksi olla ei oska, ei oska teistega koos ka.
Alustasin hommikut lebo ja teleka ja asjadega. Siis mõtlesin kaltsukatretile minna, aga midagi ostuväärilist ei leidnud. Esialgu ei leidnud neid sekkareidki linna pealt üles. Kondasin oma kõpsudel mööda tänavaid instead. Siis tulin korra korterisse tagasi, istusin, tegelesin msni-lobisemisega ja kell 18:30 seadsin sammud Ekraani poole. Jah, ma käisin üksi kinos. Ekraan on niiiiiiiiiiiii armas kino. Tegelt ka. Sinna lähen küll tagasi. Seal isegi pole imelik üksi käia. Hoopis selline mõnus filmihuvilise tunne jääb, kui seal üksi istuda ja oma assotsiatsioone luua. Seda ma kordan, for sure! Social Networki käisin vaatamas muidu. Andrew Garfield. <3 Mm.. iseenesest mulle meeldis see film. Väga isegi. Aga see lõpp oli kuidagi liiga lihtne ja järsk. Ma olen ju puäntide fänn. *its* Aga jah, seal rõhuti rohkem protsessile kui lõpplahendusele, mis ei ole iseenesest ka halb.
Peale kino tulin koju, tuuseldasin ringi veidi ja siis tulid Triinu ja Sulev külla. Tegime pitsad ja istusime ja kuulasime muusikat ja Sulevi kitarrimängu ja enne pool kahteist seadsime sammud Illusiooni poole. Piinlik küll tunnistada, aga isegi mulle meeldis see klubi. Küllap seetõttu, et see pakkus igasuguseid alternatiivseid lahendusi. Seejärel lugesime minuteid, et Propeller hakkaks ning peale seda tulime koju. Ei olnud eiteamis pidu, aga natuke tore oli ikka. Aga noh.. millest ma positiivsust ei leiaks..

Täna hommikul sundisin ennast enam-vähem normaalsel ajal üles ärkama, et mitte tervet päeva maha magada ja siis ma avastasin, et mu arvuti kell oli tund aega ees ja ma taipasin... täna keerati kella! DOH! Ma oleksin võinud tudida siis ju veel veidi, aga ei.
Täna oli Tõnis Mägiga "Tähelaev" ETVst. Nii hea. Ainult, et nii suure mehe nagu Tõnis Mägi kohta, oleks saanud palju kirglikuma ja südamlikuma saate teha.. see oli kuidagi veidi shallow.
Nüüd blogin, kuulan Lifehouse'i ja muid loomi ja mõtlen, et võiks asjalikuks hakata, aga ma üldse ei viitsi.. kuid siiski-siiski will do!

talk to you later, suckers.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji