one last breath.

Koolis ma juba ei viitsi käia, nagu mul ikka kombeks on. :'D Nädalavahetus oli selle-eest tuumatore. Erki ja Age tulid reede õhtul külla mulle. (: Läksime küla peale ja käisime Ristiisas, kus me teiste kosekatega kokku põrkasime ja lobisesime. Rääkisin haldjakõrvadega Kaarliga ja hülgejalgadega Erkiga ja Agega ja Lindaga ka. Ja loomulikult sai Anettiga lobisetud, võinoh pigem kuulatud igasuguseid üllatavaid ja lõbusaid lugusid. :'D Käisime veel vanalinnale ringi peale, tiksusime veel Ristiisas ja tulime koju, kus me veel jutu ajasime ja üsna varsti magusasse unne suikusime.
Hommikul ärkasime üsna ühel ajal, tegime ühise töö tulemusena pannkooke ja läksime linna ekskurssijale. Käisime sellistes kohtades ka, kus ma enne pole käinud. Üsna huvitav oli niimoodi Tartu ekskurssiooni teha, et ise avastasid ka uusi kohti. Käisime veel miniostoksil ka ja siis tulime koju pitsatama ja seltskonda nautima. Iga natukese aja tagant tõstsime sõrme püsti ja naersime. Õhtul käisime veel linnas kolamas, tänu Erkile ületasin hirmu ja ristisin ennast ise tartlaseks ka silda ületades. Damn it felt good. Olen uhke enda üle, jaa.
Pärast veel jätkasime tubast pidu ning järjekordne uneaeg.
Hommikul ärkasin 07:59 ning hakkasin külalistele ahjuvõikusid tegema. Do did done. Saatsin nood nunnud teele ja läksin ise tuttu tagasi. Jubemagus uni tuli. Kui uuesti ärkasin, tegin endale ahjuvõikusid ning käisin Kuu poes, ostsin mune ja tulin koju küppareid tegema. Pesin pesu ja koristasin veidi ja olin lahe ja usin. Vaatasin JÄLLE Finding Neverlandi ja tegin Marule koduse õhtusöögi. (jaa, ma olin täna suht kodukata, ise ka ei usu)
Seejärel istusime Mer'ga maha, lobisesime ja lobisesime ja siis veel lobisesime ka veidi.
Nüüd kolisin enne uinumist veel veidikeseks netti ja tahaks Erkilt pilte kunagi ja homme on kool ja ma ikka ei viitsi. Ootan neljapäeva väga-väga. (: Kodukant ja nädalavahetus sünnipäeva ja krossi ja hässsssti heade sõpradega.

tsiu, paksud. (':

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.