Tänasest hakkasin päevapüüdjaks. (: Mul oli täna üks kiire ja küllaltki pealiskaudne diskussioon teemal, kas elu peaks olema lihtne või keeruline ja see teema jäi mind hässsti natukene kummitama.
Ma leian, et isegi siis kui elu on lihtne, võib lõbus olla. Tegelikult on asi lihtsalt selles, kuidas Sa kõigesse suhtud. Ma arvan, et huviatvust võib ka lihtsas leida. Less is more, teate küll. Kui Sa arvad, et Sa suudad lihtsalt lebamisegi endale huvitavaks muuta, siis tee seda. Isegi kui teised arvavad, et see on maailma kõige igavam ja mõttetum tegevus. Sisetunde järgi tuleb tegutseda. Niikuinii tuleb teinekord janu vahelduse järgi, iga inimene tahab vaheldusrikast elu ja kui Sa ühel hetkel lebadki, siis see ei tähenda, et teisel hetkel ei võiks Sa võtta näiteks mõnda oma hirmu ja seda pihuks ja põrmuks teha. Hirmudele tuleb vastu hakata, ainult et mõne hirmu seljatamine nõuab rohkem aega ja vaimset ettevalmistust; teine aga nõuab vaid sõbralikku tuge. Teinekord võib see isegi lõbus olla. Ma tean. Kui ma üksi oma Tartu kodus igav ja endale lõbus olen, ei tähenda, et ma mõnikord koos oma Kose sõpradega midagi seikluslikumat ette ei sooviks võtta. Ma lasen inimestel ennast hästi natuke muuta. Ma tahaksin killukest igast inimesest, seega ma lasen igal ühel ennast hästi natuke muuta. Ja ma arvan, et see on hea asi. Mul on sõbrad, kellelt ma õpin omadusi, mida ma endale rakendada tahaks. Ja esimest korda elus, ma arvan, et ma saan sellega päriselt hakkama. (:
(Ja btw, mul on viimasel ajal kihk teha asju, mida ma enne alati kartsin. It sounds like an adventure. :))
Jah, olgu. Te tegelikult ei pidanudki sellest aru saama. Lihtsalt, ma lubasin preili Merilinile, et ma hakkan täna diibitsema ja mis oleks minu diip õhtu ilma arusaamatu blogipostituseta? :' She knows me. Oh, you're a darling.

Kommentaarid

  1. Mis on lihtne? Mis on keeruline? Iga inimese, asja, situatsiooni jne puhul on deinitsioonid erinevad. Ja samas.. elusituatsioonid ei ole nende kahe sõna tähendused vastandlikud. Üks ei välista teist. Seega ma ei suutnud Sinu jutukest endast korralikult läbi lasta. Pole kursis hetkesituatsiooniga Sinu elus;)

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?