Täna on õige aeg öelda:

FUCK G O O G L E, ASK ME! (H)



Ajaloo eksam oli great success. Ainult sellepärast, et tehtud sai ja tühjad kohad olid haruldased. : )
30-75punkti ma pakun. :D


Ja muidugi tuleb tunnistada, et küllaltki rahustav on minna Jüri kooli eksamit tegema ning seejärel leida nende kooli seinalt enda pilt. (: Tekitas vähe kodusema tunde ja tuletas toredaid aegu meelde. ^^

Kommentaarid

  1. Kas Austria anšluss oli ikka annekteerimine?

    Mille põhjal erineb Euroopa integratsioonis föderalistlik ja neofunktsionalistlik mudel?

    Miks tegelikult Päts, Ulmanis ja Smetona võimu haarasid?

    Millal asutati McDonalds?

    Mis muutus Lissaboni leppega Euroopa Liidu jaoks?

    Mis aastal toimusid II MS ajal enim juutide tapmisi ja miks?

    Kes oli see tuntud juutide massimõrvar, kes suri märtsi kuus üle 90 aasta vanusena omas kodus?

    VastaKustuta
  2. Tobu Miq, kuidas Sa ei taibanud, et see oli retooriline väide. : D
    Kuigiii.. Austria anšlussist kirjutasin ma täna enda eksami arutluses *-)

    VastaKustuta
  3. Kuidas Sa ei taibanud, et ma tögan Sind?

    VastaKustuta
  4. Kuidas Sa ei taibanud, et ma jätkasin Su tögamispoliitikat? ;)

    VastaKustuta
  5. Ja mis Sa käid mu blogis nii tihti. :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji