Käisin täna pealinnas. "Proua Dalloway" kindlalt minuga kaasas. Hea suur kiri teeb tasa ülikeerukad lausestruktuurid.
Linn ise oli suhteliselt kasuaalne. Sain teada, et järgneva aastaga kaotan viimase tarkuseraasu, sest selle ajaga eemaldatakse minu kõik 4 nähtamatut tarkusehammast. Mõnus, kas pole? (:
Kinos käisin ka, aga elamust ei saanud. "Põrgulik kohting". Koduse õhtu väike vürts, kuid kinos täielik partybumper.
Üleüldsegi, ma olen viimasel ajal väga elamustealdis. Jahin neid igal sammul. Ega ma ilmaasjata ei tahaks järgmise esmaspäeva õhtut Nokia saalis veeta.
Aga muidu lähen homme raamatukokku. Vahetan ühed erialased teosed teiste vastu ja olen lahe. Õppima peaks ka, aga praegu olen üle pika aja lugemiselainel.
Olen,
Sus.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji