inconsiderate

Vahepeal on möödunud my english exam, kevadlaat, emadepäev, muusikali casting, oleng @ Aro's, laulu- ja näidendiproov. English exam oli veider. Selline tuumakerge vahelduva tuumakeerulisusega. We'll see how that went. Ise hinnangut anda ei oska. Kohe mitte üldse. Loodan parimat. Ühtegi lünka tühjaks ei jätnud. Kui vaja, mõtlesin ise sõna välja.
Kevadlaadale ma väga ei jõudnud, korra käisin läbi, kuid piltide järgi järeldan, et muusikalirahvale it was a blast.
Emadepäevaks kinkisin oma emale kõikide teiste aastate kingitused. :D (okeiokei, päris kingi saab ka kohekohe varsti, aga sellest ma ei viitsi rääkida)
Muusikali castingule ma ei läinud, aga kui Peep minult küsis miks ma ei läinud ja ütles, et ta küll ikka proovis ära, siis ma nüüd kohe ei teagi. Ehk annan ikka ka endast märku, sest olgem ausad.. eelmine kord oli ju päris äge. (: Peebule, Hansule ja Kenile - congratz!
Arode juures oli nalja nabani. Saime teada, et kui Kertu oma kirjandiga pilti kaasa ei andnud, siis ta saab rohkem punkte. ;) Ja Harri haris meid veel igasugustel Kertu teemadel, et me ikka teaksime, et ta on võlts, blond ja paks. Ja võib-olla törts kandilise näoga ka. :D Muidu oli lõbus. :D
Lauluproov oli casual-usual. Mina üks väheseid II alte ja Mrs. Dalloway kept me company.
Näideniproov oli osadel väga tubli, samas kui teised ainult frustreerisid mind. (: Leian mitmeid murekohti, kuid neid parandada ei oska. Eks näidend on sama hea kui selle nõrgim lüli. Eks laupäeval paistab, mis asjast saab. Siis on ometigi esietendus. Vähemalt läbi ma ei kuku, ma usun. :D

Näitemängulised! Homme 19.00 on proov.


Tsaupaka, Sus.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji