Tahtsin täna emale hea laps olla ja koristasin vannitoa, WC, köögi ja koridori enam-vähem ära. Veidi küürimist tuli mu sõrmusele ka kasuks, mis nüüd läigib nagu uus. Aga eks elame-näeme, kas emps üldse tähele ka paneb. :D Mina teen näo nagu oleksin ühe järjekordse päeva tegevusetult õhtusse saatnud. Endal on vähemalt hea tunne. (: Erinevalt eilsest sai täna midagi tõeliselt kasulikku ka ära tehtud. Kuigi, mida ma ajan eile sai ju Proua Dallowayga paar põnevamat vestlust peetud ning raamatukogu oli ka all mine. Ühed erialased raamatud said vahetatud teiste vastu ja veel mõni armastatum geenius vuras minuga koju. *süda.* Loomulikult lõikusin ma veel kahte oma pluusi ka lahedaks. ^^ Ja üleüldsegi leidsin eile endale kaaslase, kellega minna vaatama minu niiiiii elamuseedetabeliesimestkohta - Complex Contemporary Ballet! Thank you, Kertu. (':

Minu tänasesse ideaalsesse päeva peab veel mahtuma veidike proua Dallowayd, natuke rohkem ajalugu, otse loomulikult pisut telekasti ning pealekäimise sunnil veidi värsket õhku koos Kertuga. :D
Täna alustasin lahustoitumist ka. I'm proud of myself nii igas asjas ja ma tean, et keegi on veel ja nii ongi hea. :) Mul on hea meel, et olen oma lugemispisiku tagasi saanud ja nüüd jään ainult ootama, et õppimispisik ükskord lähiajal ka saabuks. Vaja on.

Aga doodle-i-doo, ma nüüd lähen loen veidi ja vaatan telekat. (H)
Nii lahe olengi.
Ja keegi ei tea. (:

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji