Ma olen see tüdruk, kes teeb heale raamatule musi.
Ma olen see tüdruk, kes igatseb seda sõpra, kes teda kunagi oma lapsikute naljadega naerma ajas.
Ma olen see tüdruk, kellel on nii väga piinlik, kui ta kedagi mingit moodi üle laseb.
Ma olen see tüdruk, kes nutab oma silmad peast välja, kui ta Grey anatoomiat vaatab.
Ma olen see tüdruk, kes tunneb kaasa ka kõige vastikumatele inimestele.
Ma olen see tüdruk, kes võib süüa tahvli šokolaadi korraga ja ikka on hea.
Ma olen see tüdruk, kes on rahul sellega, milline ta välja näeb.
Ma olen see tüdruk, kes tunneb tõesti huvi, kui ta küsib "Kuidas Sul läheb?".
Ma olen see tüdruk, kes armastab teistele komplimentide ja motivatsioonikõnede tegemist.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldib teistega koos õnnelik olla.
Ma olen see tüdruk, kes on läbi ja lõhki romantik.
Ma olen see tüdruk, kes läheb igal õhtul magama, lootes näha seda üht ja sama unenägu.
Ma olen see tüdruk, kes pelgab olla lahtise uksega toas.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldib, kui ta juukseid sasitakse.
Ma olen see tüdruk, kes ei küsi kunagi midagi sellepärast, et mult sama vastu küsitaks.
Ma olen see tüdruk, kes ei julge teistega rääkida.
Ma olen see tüdruk, kelle hammastel hakkab kõdi, kui ta närvi läheb.
Ma olen see tüdruk, kes ütleb lihtsamini ei, kui ta kodus on.
Ma olen see tüdruk, kes muretseb.
Ma olen see tüdruk, kes võrdleb ennast suhkruga.
Ma olen see tüdruk, kes tahaks jalutuskäigul põigata läbi kommipoest.
Ma olen see tüdruk, kes saab aru ka kõige isekamatest, kuid samas altruistlikumatest mõtetest.
Ma olen see tüdruk, kes üksi jäädes paisutab kõik asjad mõttes vähemalt 10x hullemaks.
Ma olen see tüdruk, kellele ei meeldi kuumad joogid ja kerged tekid.
Ma olen see tüdruk, keda lohutab kallistus.
Ma olen see tüdruk nagu kõik teised.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldib inimestele toeks olla, aga ainult siis kui ma oskan.
Ma olen see tüdruk, kellel valguvad silmad pisaraid täis, kui keegi räägib Lapimaast või armastusväärsusest.
Ma olen see tüdruk, kes oskab saladust hoida.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldib kõigesse uskuda, mis on positiivse alatooniga, isegi kui see reaalne pole.
Ma olen see tüdruk, kes annab ilma innustuseta väga kergelt alla.
Ma olen see tüdruk, kes leiab, et inimesed näevad musta riietatuna nii ilusad välja.
Ma olen see tüdruk, kes ei lakka ennast analüüsimast ja on nii õnnelik, kui ta leiab enda siirukeeruviirulisest maailmast mingi uue tahu.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldivad inimesed sellepärast, millised nad on.
Ma olen see tüdruk, kes tahab kõike osata ja teada.
Ma olen see tüdruk, kes tahaks kunagi teatris töötada.
Ma olen see tüdruk, kes mõistab mõnikord kiirustades hukka, kuid teinekord hoiab viimase hingetõmbeni head kinni.
Ma olen see tüdruk, kes on mõnikord kurb, et minevik möödas on ning järgmisel hetkel ootan põnevusega, mis tulevik toob.
Ma olen see tüdruk, kes peab ühte sarja enda jaoks emotsionaalselt oluliseks.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldivad tähelepanuavaldused.
Ma olen see tüdruk, kes istub õhtuti kodus, põletab küünlaid ja lihtsalt istub.
Ma olen see tüdruk, keda alati üllatab, mida keegi temast arvab või mõtleb.
Ma olen see tüdruk, kes kardab kriitikat.
Ma olen see tüdruk, kes on olemas.
Ma olen see tüdruk, kes kuulab harva muusikat.
Ma olen see tüdruk, kes vajab regulaarset annust sõprust.
Ma olen see tüdruk, kes otsib igast asjast elamust.
Ma olen see tüdruk, kes paneb mõttes järjekorda asjad, mida ta oma uue tuttava kohta teab.
Ma olen see tüdruk, kes kirjutab oma blogisse, milline ta on.
Ma olen see tüdruk, kes enne eksameid pabistab, kuid sinna jõudes kihistab omaette naerda.
Ma olen see tüdruk, kelle tuju teeb heaks võõra inimese naeratus.
Ma olen see tüdruk, kes leiab miljonist pisiasjast inspiratsiooni.
Ma olen see tüdruk, kes õpib enda vigadest.
Ma olen see tüdruk, kelle voodinurgas raamatute peal istub sinine kelmika naeratusega kloun.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldib teistel silma peal hoida ning nende eest hoolitseda.
Ma olen see tüdruk, kes võib enda lemmikut seepi nuusutada vähemalt tund aega järjest.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldib Iiah Karupoeg Puhhist.
Ma olen see tüdruk, kellel pole suviseid riideid.
Ma olen see tüdruk, kes ei tõmba tähelepanu.
Ma olen see tüdruk, kes ei saa alati naljale esimese hooga pihta.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldib ennast enne välja minekut sättida, kuid siiski hindab loomulikku ilu.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldivad tunnetatavad žestid.
Ma olen see tüdruk, kes peaaegu enne igat rahvatantsu esinemist ennast vigastab.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldivad nii väga head üllatused.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldib eesti absurd.
Ma olen see tüdruk, kes igatseb uute inimestega tutvumist.
Ma olen see tüdruk, kes ei taha enda kodumaalt kunagi pikemaks ajaks lahkuda.
Ma olen see tüdruk, kes jumaldab spontaansust, kuid ei oma endas terakestki seda.
Ma olen see tüdruk, kelle tuba on enamasti nii sassis, et seal ei mahu kõndimagi.
Ma olen see tüdruk, kes ostab endale enda premeerimiseks seepi.
Ma olen see tüdruk, kes ei kanna eriti kulda.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldivad väiksed kingitused.
Ma olen see tüdruk, kes alustab kõike suure hurraaga, kuid lõpule kõigega ei jõua.
Ma olen see tüdruk, kes ei julge lõbustuspargis käia ega ühtegi looma katsuda.
Ma olen see tüdruk, kes vähemalt 2x aastas sõna otseses mõttes vastu seina jookseb.
Ma olen see tüdruk, kes eelistab külma kuumale.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldib istuda klassi nurgas akna ääres.
Ma olen see tüdruk, kellele pakub huvi kirjandus.
Ma olen see tüdruk, kes on õppinud üksi naerma.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldivad väiksed veidrused.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldib käia uutes kohtades.
Ma olen see tüdruk, kes laulab kümnendat aastat hoolimata sellest, et ma viisi ei pea.
Ma olen see tüdruk, kes märkab pisikesi nüansse inimestes, kuid mitte kunagi milleski materiaalses.
Ma olen see tüdruk, kes nii väga armastab Eestit.
Ma olen see tüdruk, kes niiii väga hindab ilusaid hetki.
Ma olen see tüdruk, kes leiab, et salatit on võimatu väikeste ampsudega süüa, sest korraga peab saama midagi igast komponendist.
Ma olen see inimene, kes hindab seda, kes on minu inimene.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldib õigeid asju öelda.
Ma olen see tüdruk, kes jumaldab pikki sõite.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldib öösiti korduvalt ärgata ja siis kohe jälle magama jääda.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldib, kui keegi temaga koos ennast analüüsib.
Ma olen see tüdruk, kes alati mõtleb elu viimastele asjadele.
Ma olen see tüdruk, kes jumaldab ilusaid käsi.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldivad vihmavarjud, aga mitte otstarbekal eesmärgil.
Ma olen see tüdruk, kes küsib mõnikord kõige ootamatumaid küsimusi.
Ma olen see tüdruk, kes on sõltuvuses armastuslugudest.
Ma olen see tüdruk, kellel on komme otsida positiivseid külgi.
Ma olen see tüdruk, kes on õnnelik, kui talle tehakse imelikke kingitusi.
Ma olen see tüdruk, kellele meeldib, kui keegi pöörab tähelepanu millelegi temalikule.
Ma olen see tüdruk, kes kirjutab inimestele kirju, kui tal vaja midagi öelda on.
Ma olen see tüdruk, kes arvab elu lõpuni, et täistopitud jänkud ja karud on alati midagi rohkemat kui ainult mänguasjad.
Ma olen see tüdruk
Ma olen s e e tüdruk.

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji