Ma olen maailma kõige lootusetum daydreamer. Te üldse ei taha teadagi. :'



Aga muidu käisin täna Kertu Dance Acti esinemisel ta empsi ja õega. (: Alguses andsin endast nii väga parima, et pisaraid tagasi hoida, siis harjusin keskkonnaga ja siis nautisin olukorda läbi ja lõhki. ^^ Lemmikud olid 4 pisikest Jacksonit ja detektiivide kamp! <3 Ja siis kõik need teised hästi ägedad ja mõned noobid rühmad ka. :D
Aga pisikesed lepatriinud tegid küll kadedaks. :')

Kommentaarid

  1. miks sul siia mingi totakas punane taust tekkinud on :(

    VastaKustuta
  2. :(

    Mina pole süüdi. Blogger täiega kuisab mind. Tegelikult mul on ikka see must hallide ornamentidega, aga see lihtsalt ei ilmu igakord välja. Ega ma ka õnnelik pole selle üle, aga ma pole nende koodidega mässamises väga pädev.
    Anna andeks. Enam nii ei tee.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

Kuidas minust sai mittetöötav inimene?

Dorogaja Nataša,