Värvilised pühad.

Hommikul ärkasin kauniste mõtete ja minu jaoks liialt varase äratusega. Oli tantsuaeg.
Kõndisin reipal sammul sööklasse, kust muretsesin endale paar piroškiid ja pudeli vett. Proov oli meie tillukese koosseisuga üsna lõbus ja töine. Ja nii naljakas oli, kui Mehis minu innukuse üle tihtilugu naeris.
Peale proovi tulin koju, kus ma pmst ei teinud midagi. Kasvatasin ennast sisemiselt. Ja vaatasin telekat.
Õhtupoole sebisin endale Age, kellega kimasime Uuemõisa, kus ootas meid Erki, kes tahtis meid transportida enda uude koju. Erki uues kodus me naersime ja piibutasime ja laulsime ja ma natuke tutvusin tuttavate inimestega ja nagu alati ma mõtlesin väga palju ja ma arvan, et ma suutsin olla mina ise.
Erki, Sind ma südamest loodan homsel külastusel näha kiilakana. (: Ja teeme nii, et me ei räägi siis sellest enam mitte kunagi. ^^

Kui ma teist korda läksin täna Erki juures enda mantli taskust hügieenilist huulepulka otsima jäi mulle kätte miski toru. Üldse ei saanud alguses aru, mis see on ja mõtlesin, et äkki on keegi taskuga eksinud. Olin valmis juba uurima minema, kelle eksimus see oli. Kuid äkki mõistsin, et oli üks tuttav poiss, kes täitis mu unustatud unistuse.
Viimasel pühade päeval olin ma saanud enda viimase jõulukingituse. Suurimad tänud Sulle Miq ja miljon kallit, et Sa suutsid selle aasta pühad tõsiselt meeldejäävaks teha. Sa tegid minu elu mõtte mulle puust ette ja punaseks ja ma tänan Sind selle eest. Vähesed teavad, mis on mu elu mõte ja Sina suutsid selle realiseerida. Hämmastav, kas pole? Ma olen üsna kindel, et Sa ei tea isegi, millest ma räägin.
Aga pühapäeval näeme ja teeme nii, et minu kingituseks jääbki miski, mis maitsemeele rõõmsaks teeb. (: Ma ei oska eriti originaalne olla. Kingituste tegemine pole mu tugevaim külg. Ehk kunagi.

Tänane õhtu oli üle pika aja üks meeldivamaid Triinu sünnipäeva kõrval. (:


Ma arvan, et me kohtume veel. Ma arvan, et ma julgen teile kunagi endast rääkida. Kas poleks tore see?! (:

Kallimusipai ja head ööd!
-Sus.



Kes elab ise klaasist majas, ei saa teisi kividega loopida.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji