Palju õnne inimesed !

Räägin teile lühidalt oma jõuludest, sest ilmselt teid nagunii ei huvita see.
Vanaema juures oldud aeg möödus nagu ikka. Lugedes, telekat vaadates ja vaieldes. Sain läbi 2 imelist teost, millest siiski Remarque mõjus mulle paremini kui Coelho. Coelho räägib asjadest, millest mina isiklikult mõtlen igapäevaselt, kuid Remarque süstib minusse emotsioone, mida kohtan harva.
Ja muide, inimesed, ärge põletage küünlaid, sest jumal-jumal need kulutavad ju hapnikku. o:
Nii palju siis sellest. Jõuluõhtu ise möödus veel väiksema jõulutundega, kui tavaliselt. Mul oli jõulueelne tunne ka tugevam. Kuuseehtimine ja piparkookide valmistamine oli puhas formaalsus, kuigi ma muidu naudin neid tegevusi. Arvan, et seltskonnas oli asi. Koos Kaisa või Meriliniga näiteks, oleksid jõulud hoopis midagi muud olnud.
Igatahes, et te hiljem ei küsiks, siis kingituste nimekiri tuleb siia.
- hall suures koes sall
- punane nahast rahakott
- pütt Lindti šokolaadi
- "Kuldne šokolaadiraamat" (kus muide on imelised retseptid, mida ma varsti teie kõigi peal loodetavasti katsetama hakkan)
- Guessi käekott
- Nivea näokoorija
- vitamiine. ^^
- üks pidulikumat sorti pluus
- üks tavalisemat sorti pluus
- Nele - Liisi ja Rolfi plaadi
- musta hiiglasliku mütsi (mis mulle isegi pähe mahub. (: )
- kirikukülastuse
ja lõpuks
- päris mitu armast sõnumit. =^.^= ja ühe ülimalt teretulnud telefonikõne. Aitäh Sulle, Sa ei kujuta ette ka kui väga ma tegelikult seda helinat ootasin, sest kuidas nüüd öelda, minust ei tunta väga palju puudust, kui ma maal ära olen. :)
Ja suur tänu Kertu ja miljon paid, sest Sina võtad minuga alati ühendust, kui ma maal endale patte kogun. (:
Ja Kaisa, ma ei tea mis Sinus on, aga absoluutselt iga kord kui ma Sinuga räägin, suudad Sa mu päeva teha. ^^
Ja muidugi tänks Erki, et Sa mind meeles pidasid. Ja Su sõnum üllatas päris palju ja natuke ajas naerma ka, aga tore oli. ( :

Ülejäänud, te olete ka lahedad, aga mitte alati. Mina ka mitte. Kui kahju.

Ja muide, mul on tunne, et teie, kes te minu eest viimasel ajal hoolitsenud olete, saate minult äkki varsti suure kalli ja tillukese üllatuse. (:

xoxo, mu sõbrad.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji