"Ta muudkui luristas ninaga ning lõpuks küsis üks tädi temalt:
"Kuule, kas Sul taskutätikut pole?"
"On küll, aga ma ei laena seda võõrastele," kostis Lota."

Te ikka ju teadsite, et ma loen "Lärmisepa tänava Lotat"? ^^

Täna olin ma unes Harry Potter. Teises unes lamasime me Erkiga keset peenraid uute kasvuhoonete juures ning rääkisime maast ja ilmast.
Ma tegin Voldemortile (kes paraku oli "Kodus ja võõrsil" Josh) üks null.

Ma olen tähele pannud, et ma fännan ikka päris paljusid inimesi.

Minu tänane raamatukogu nimekiri oli väga üheülbaline: "Lärmisepa tänava Lota", "Gestapo illustreeritud ajalugu" ja "Läinuks ajalugu teisiti I". ^^

Ma olen siledam ja pehmem kui eales varem.

Üksinda kodus on tosi mukana.

Olen sunnitud tähelepanekuid tegema, et ajaloos korduvad ikka naljakad asjad. (:

Ma olen neljapäeval päkapikk.

Erki on teh haikumaster (nii palju kui kurjad keeled vähemalt rääkinud on).

Mul on tunne, et asjad on muutumas. Positiivsed muudatused. Ainult mina ja maailm.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji