. ∞

Hei.
Kuidas teil läheb? Minul läheb hästi. Aitäh küsimast.
Tänane hommik oli väga tavaline ja koolitee mõtteid täis. Mõnus karge hommik kelmikate mõtetega oli idüll. Kooli jõudes sammusin garderoobi juurde, kus oli mmary, kes saatis mulle ühe suure naeratuse. See oli päeva alustuseks väga ilus hetk. Garderoobi juurest edasi kõndisin füüsikasse ja sellele järgnesid ka kõik ülejäänud mitte mainimisväärsed koolitunnid. Päev oli sujuv. Nagu kõik ülejäänud viimasel ajal. Ma ei väsi kordamast: nii hea on olla. Kõik on nii pehme ja ilus ja veatu. Hommikud on pehmed, tulukesed on veatud, inimesed on ilusad, kooli atmosfäär on pehme ja kõik muu on ilus ja veatu.
Muide te ei kujuta ette kui tore on lugeda, kuidas teil kõigil hästi läheb. ^^ Merilin ja Kaisa, te teete enda blogiautori tööd suurepäraselt. (: Ma kingin teile selle eest kolm hästi pikka paid.
Täna koolis istudes mõistsin, et ajalugu kordub. Mõistsin seda ja teadsin, et kui ma tahan, siis on minu võimuses seda muuta. Ja nii ongi ja nii ma plaaningi teha.
Minu tänase päeva kõige tihedamini esinev mõte on see, et Gerli on niiiiii tore. Täiesti hämmastavalt tore ja mul on tohutult kahju, et ma seda alles nüüd avastasin. Mida ma ülejäänud 10 aastat teinud olen?
Ja õpetaja Epp mainis täna, et Itaalia on Aasia riik. hihiih. ^^
Õpetaja Anne tegi meile täna väga puust ette ja punaseks, kuidas tema ei salli, et lapsed kooli peal nätsu närivad. Ta tegi enda iseloomuliku kraakstause ja hüüdis "Issssand. Näts suus kooli ajal?! Mine kohe ruttu viska see ära ja jookse tundi!" Ja siis pöördus meie poole "Issand jumal, kuidas ma ei kannata, kui lapsed koolimajas nätsu närivad. -.-" Vaene väike tüdruk.
Siin ma nüüd istun ja ootan, et lauluproov tuleks. Või tegelikult, ei oota kah. Mul ei ole täna laulu päev. Hääl is messing with me. Homme igatahes võtame oma seitse asja ja paneme mingisuguse mõisa poole ajama. Millise mõisa? Nobody knows.
Ja siis meie kooril on oma jõuluüllatus, millest jällegi saan mina ilmselt rohkem kui keegi teine. Ma saan enda moodi rohkem emotsioone, sest siiamaani ei tea keegi, mida maahised ja Lapimaa mulle tähendavad. Liiga palju, et teie sellest aru saaksite. Ja kui juba üllatustest juttu tuli, siis kui aus olla, on minul tädi Helile ka üks üllatus, mida ainult mina tean. Mul on plaan talle teha miskit, mis ehk jätab talle kustumatu mälestuse meie koori Lapimaa reisidest. Ma loodan, et mu üllatus läheb korda. Ma nii ootan, et ma selle kallal juba töötama saaks hakata. Aga first things first. Ja kuulge koorilased. Ehitame kunagi tädi Helile sinna kaugele tundrasse kelopuust maja. Eks?!

Homsest või ehk juba tänasest hilisõhtust olen ma taas nägija. Minu Hello Kittyd käisid enda lühinägelikust Instrumentariumis ravimas ning naasevad mu juurde silindrilistema ja tugevamatena. ^^ Ja muide, kui ma ilusti rohtu võtan, siis varsti ei häiri teid mu järsud randmeringid ja sõrmeraksud ka enam. ;)

Ei ole olemas lahendamatuid olukordi, on ainult saamatud inimesed.
- õp. Heli


Miks ei õpi mõtlevad inimesed rääkima?

Kommentaarid

  1. punkt lõpmatus?
    muhah sa oled juba nagu mina, pisiasjad saavad üks hetk nii tähtsaks:D don't mess with that, trust me! :D
    kas see pehme ja ilus ja veatu on kokku jõulumeeleolu? äkki?
    mis ajaloos siis toimus??:O et see korduda ei tohiks
    Gerli on tõesti äge ja ma imestan viimasel ajal samuti selle üle( muhah, jõhker klatš ju:)
    kas Lapimaa-armastusest ei tea keegi sellepärast, et sa ei räägigi sellest või lihtsalt keegi pole küsinud?
    muidu tubli dok oled, ravid end ja puha!

    VastaKustuta
  2. Pisiasjad on mu jaoks juba väga ammu väga olulised. (vangilaagripsühhoos, kui Remarque'i parafraseerida)
    See on jõulumeeleolu ja natuke saladuslikkust veel.
    See oli minu kunagine ajalugu, mida ma meeleldi enam ei meenutaks.
    Lapimaa armastusest ma arvan, et teavad kõik, aga ma mõtlesin siin just seda, et keegi ei oska arvata, kui palju ma seda armastan. Nad ei saa seda teada, sest nad pole mina.

    Eks ma püüan. ^^

    VastaKustuta
  3. Minu arust kaa on Gerli nagu täiega tore ja cool tydo.Ma ka alles täna panin seda tähele. :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji