Sõnad on sõnad on sõnad on sõnad on ilusad

Tänane hommik algas koos sõnumiga, mis kutsus mind Kodu tänavale pannkoogitama. Pikutasin veel kümmekond minutit ning viskasin riided selga ja asetasin sammud sinna poole. Hämmastav korter koos ilusate asjadega. Materialistlikus ja hubasus said minust võitu ning hüpnotiseerisid mu meeled. Kole kaunis. Tillukesed asjad tõid naeratuse pikaks ajaks näole.
Sõime mmary meelest epic fail kooke, mille tegemine oli omamoodi seiklus. Lõpetasime südame pahaga. Liikusime minu lemmikusse tuppa kuhu ma kunagi kolida sooviksin. Seal me kuulasime muusikalisi šedöövreid, mida minu rüperaalis, tavalises raalis ega mpkas olemas ei ole. Ade, suurepärane töö! Rääkisime paarist asjast ja oli tore, oli. Vahepeal helistas Kaire, kes otsis inimest, kes viitsiks raamatukokku minna. Esitasin ennast vabatahtlikuks, sest selle maja külastamise plaan on mul juba ammu.
Mari läks siis korra vanaema juurde, mina koju ning kell pool midagi saime kõik kolmekesi maja ees kokku. Libisesime raamatukokku, kust laenutasin kaks toredat Remarque'i ning ühe Coelho. Käisime vaatasime korra allakorrusele kaa , käisime paaris poes ja siis tulime koju tagasi.
Olin vaevu jõudnud end sisse sättida, kui juba kostis koputus uksele. Teadsin, kes see on. Loomulikult Mari, kes tuli minuga friikaid sööma ja naeru pugistama. Mission accomplished. Sõime vähem, pugistasime rohkem. "Gooooood night a-ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding-ding! Why do you think I did that?"
Väga maitses meile kuukõndi tegev karu: http://www.youtube.com/watch?v=Ahg6qcgoay4
Järjest rohkem me naersime ning järjest rohkem mul ära kammis. Ma pole ammu nõndamoodi kõkutanud. Pärast hakkas Mari kartma ja läks koju. Mina laksisin pisut veel ja tulin blogima. ^^

Mulle meeldivad inimesed.


Jou maaafoooo'rs!!

Kommentaarid

  1. Sinu ära kammimine on tõesti tuttav, kui mõelda veel näiteks sinu autoraja tekkimisele koos sinu suust väljuva mootorimüraga. xd pidin end sinu pärast peaaegu et täis kusima, hoides niigi suure vaevaga naeru tagasi xd
    tekkis just ka küsimus, et kas me panime mingist tunnist poppi? xd

    VastaKustuta
  2. Hahahaha. xd Ära nori. xd

    mm.. meil jäi minu meelest mingi tund ära. Aga ma ka pole kindel.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji