Joogid minu poolt.

Tere, inimesed!
Uni on. Tore päev oli. Mai läks just ära.
Hommikul ärkasin pisut hiljem. Uni ei kadunud kuhugi. Peale ärkamist ei osanud midagi tarka teha ja seega ei teinudki. Vaatasin taas telekat, mõtlesin rohkem kui varem ja tegelesin mitte millegagi. Eile tehtud plaani Erki juurde minna heitsin ka peast. Viimasel hetkel suutis Mari mind ümber veenda ja me siiski läksime, et Erki korteris aega surnuks lüüa.
Issand, kui hea meel oli mul näha, et Erkil oli ilus ja viisakas soeng peas. Juuksed olid ju isegi olemas. (: Istusime Erki, Andrese, Mari ja Maiga köögis ning jõime vett ja glögi (kes kuidas), sõime mett ja kooki ja naersime ja rääkisime. Eriti meie Maiga. : )
Kell pisut hiljem otsustasime Andrese juurde minna, kus mekkisime veini ja naersime taas ja lobisesime ja Karli oli tore üle pika aja näha ja ma leidsin enda peast mitmed uued segadusse ajavad mõtted, mis soovivad, et ma nendega tegeleksin ja endas selgusele jõuaksin.
Tahaks kõigest lähemalt rääkida, aga uni kisub silmad kinni.
Võiksin teile öelda, et ma teinekord räägin, aga sel juhul ma valetaksin. ^^

Ennustavaid unenägusid! ( :
-Sus.

Ja btw, Gossip girl on tõesti mõnus teismeliste sari, mida vaadata. Mulle maitseb see päris ühena lemmikute seas. ^-^

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji