Ma tahaks..

Ma tahaks blogisid, ma tahaks veini, ma tahaks seltskonda ja ma tahaksin hästi palju küünlaid. Ma tahaks romantikat ja uudishimu. Aga mul pole rohkem, kui paar näkast teeküünalt.

Just Merilinga rääkisime, et mida me täna õhtul tahame. Jõudsime järeldusele, et lähedust. Ja siis kõiki muid asju. Mina tahan neid, millest ma paar rida üleval pool just rääkisin.


Vähemalt Coke'gi võiks olla ju.

Kommentaarid

  1. Oo, mul on palju küünlaid, veini, cokat ja ma olen ilmselgelt romantiline seltskond. Want to join my party?

    VastaKustuta
  2. Aga kas Su party pole mitte hästi kaugel?

    VastaKustuta
  3. On, aga Sa pole koha kohta midagi öelnud... (;

    VastaKustuta
  4. Jah, ei ole küll.
    Minu paha.
    Seda koha asja teatsid tõesti vähesed.

    VastaKustuta
  5. mul on ka veini ja hästi palju küünlaid :) aga lähedust ei ole mul kaa :(

    VastaKustuta
  6. No, aga Ade. Sa oled mulle palju lähemal kui Kati hetkel. Miks Sa külla ei tulnud? :(

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji