what a beautiful morning.

Tänane hommik on nii mõnus olnud. Gosh, ma jumaldan pikki hommikuid.
Olen juba kella kaheksast üleval ja halbnärviline tuju ega eksamipinge pole enda nägu näidanud ja ma olen üsna kindel, et ega nad ei näita ka.
Mõelge, umbes 4h pärast olen ma vaba tüdruk. Mitte mingit koolijura selleks suveks enam. Piduu.^^ Ja ongi siis pidu ju.
Täna oli mu lemmiköö ka. Selline kus ma hästi mitu korda üles ärkasin ja siis kohe jälle magama jäin. (: Nägin veel Impsi unes. Me olime mitme rahvatantsurühmaga Kose staadionil ja siis kui me mingis rivis seal jälle ootasime, siis Imps ütles, et ma olen kogu aeg nii cheery. Jah, just sellist sõna kasutaski. See oli nii lovely unenägu. ^^
Tänase hommiku olen veetnud põhiliselt erinevaid soenguid ja kingi katsetades. Täitsa tore. (:

Igatahes, ma lähen joon viimased kaks lonksu jogurtit ja hakkan siis vaikselt kooli poole piiluma.

Ja ma tänan kõikide innustavate sõnade ja sõnumite eest.
-mus. (:

Kommentaarid

  1. Hehe see oligi siis see lause, millest sa Impsile rääkisid ja ma ei saanud mõhkugi aru :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji