spaceman

Trennipäevik:
Täna läks trenniga nigelamalt. Joosta jõudsin üksinda vaid 30minutit, kuid ise olen siiski rahul, sest see on 2x nii palju kui enne. :D
Selle eest tegin täna muid asju rohkem.
Kõhulihaseid: 36
Kätekõverdusi: ainult 6, kuid see-eest olid need 10x korralikumad kui eile. ^^
Kükke: 45
Üle poole minuti sai ennast isegi käte-jalgade toel üleval ka hoitud. Pliksid teate küll seda Riina kehalise jõuharjutust. Minu, nõrga inimese, seisukohalt oli see täiesti arvestatav tulemus.

Venitusharjutusi sai ka kohe päääris mitu minutit kauem tehtud kui muidu.
Esimest korda elus puudutasin peaga oma sirge jala põlve ära! ^.- Progress, kas teate?



Muidu oli täna viimane koolipäev ja mina olin üks kolmest kiituskirjaga lõpetajast enda klassi arvestuses. ^^ Olen enda tulemustega rahul. Eriti kui arvestada minu kroonilist laiskust, mis mind viimased pool aastat kimbutas.
Peale kooli käisin korra koolimajas laulmas-kudumas ning siis tulime korraks Kertuga minu koju. Peagi kõmpisime Riina juurde ja veetsime seal, minu meelest toredad, kaks tundi koos classmates'dega.
Peale seda tulingi koju, sõin pisut, kudusin veidi ja läksin õue lippama.

Tänase päevaga olen rahul küll. Eriti veel sellepärast, et üle pika aja sain kontsad alla. Täna sai lausa kahte paari kingi kantud. ^^ Punaseid valgete mummudega ja musti valgete mummudega. (: Nii lovely.

ok, ma nüüd kaon pessu, et siis endale õhtuks tegevust otsida.

Kommentaarid

  1. i miss you.. nii eriline ja nunnukas suss:)

    VastaKustuta
  2. ähhhhhhh.
    miks Sa nii nunnu oled? (:

    Sa oskad alati õiges kohas õigeid asju öelda. :)
    Augustis tuleb meie igaaastane päev ;)

    Ja muide. Ma mõtlesin, kas ma kirjutan oma viimase postituse lõppu "Kaisa, elu on tõesti lill, eksole?" või ei, aga ma kas unustasin või midagi.
    Igatahes ma nii väga mõtlen seda Sinuga koos. ^__^

    VastaKustuta
  3. ma läksin nüüd lugesin enda postituse üle.

    sa tõesti ütlesid nii armsad sõnad nii tavalise postituse peale? ^^

    VastaKustuta
  4. viimaste paaride-kolmede postituste peale..
    tahaks sinuga koos trennip2evikut pidada ja jooksmas k2ia.
    aga olen kaugel :(

    VastaKustuta
  5. häh. niiiii armas. (:

    aga ükskord tuleb Kaisa meie lastel õnne tooma ja siis me jookseme ja hüppame lainetes. ^^

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji