tell me that you'll open your eyes

Ma täna eriti pikalt ei viitsi kirjutada, sest kell on juba päris mitu.
Täna öeldi mulle päris mitu korda, et olen tubli ja see tõi tahtejõudu veel rohkem juurde. Trenn igatahes edeneb. Mitte kuidagi ei saaks kurta. Täna oli täitsa paraja vihmaga nii mõnus metsas joosta. Veepiisad pärlendasid ripsmetel ja mets elas oma imelises vaikuses. Nagu mul viimasel ajal kombeks, siis ma tegin enne metsast lahkumist ühe väikese peatuse. Venitasin ennast veidi, hingasin sügavalt sisse ja välja ning jälgisin kuidas vesi maa poole tuhises. See oli täielikult minu hetk.
Jooksu ajal sain nii mitmele asjale mõeldud: sellele kui tubli Mürka on; keemia eksamile; Kati annetele; metsa vaikusele; saladustele ja kõigele ilusale.

Igatahes. Täna sai siis niimoodi mässatud.
Trennipäevik:
Jooksin kosutavad 35 minutit. Kõhulihaseid ja kükke 25 ning väga tublid 9 kätekõverdust. Numbrid tunduvad kõik naeruväärselt väiksed, kuid arvestades, et ma ei ole kunagi spordiga sinasõber olnud, siis ma ise olen rahul.

Muidu magasin ma täna täiesti arvestatavad 12tundi, vaatasin telekat, õppisin isegi pisutpisut keemiat ning kudusin-kudusin-kudusin. Kuid kõik on kuidagi ligadilogadi seal kudumises. Kinnastest on üks palju lõdvemalt kootud ehk palju suurem kui teine ning sussid on väga ebameeldivalt hiiglaslikud. :D See tähendab, et alustatud suss nõuab harutamist, et silmuseid vähendada. Keegi harutama viitsib tulla? Ma vihkan harutamist. -.-
Ja loomulikult ei saa mainimata jätta, et ma vaatasin täna vana lemmikut O.C-d. (: nostalgia in action.

Tänasest on meil taas ka digiTV ja meie toa arvutis on nüüd wifi. Kõik tõendid näitavad, et varsti saan ma ka ehk enda rüperaali tagasi.

Üleüldsegi on mu suve esimesed päevad kulgenud piiritus positiivsuses ja entusiasmis.



Think happy thoughts, my friends.
Homme tuleb Murilin massažeerima ja juttu lobisema ning homme on mu selle aasta viimane koolipäev ja laupäevaga saab kogu koolijura selleks aastaks küll otsa. 12ndas klassis kohtume.
Ja enne seda laupäevasel Nofi sünnal, eks?

Ma olen jälle happy person. ^^

Head öööööd.





P.S ma sain selle südantlõhestavalt kauni emadele pühendatud laulu. :') (ja kõik need teised head lood ka)

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji