khemistri

Ja läbi ta ongi.
Terve eksami aja üritasin naeru tagasi hoida ja kihistasin seal endamisi. Ei tea isegi, mis nii naljakas oli. Eksam iseenesest oli vist lihtne, aga no ma eeldan, et ma saan kuskil 30-50 punkti. :D
Ja ise olen üldiselt rahul vist. Jah, ma usun, et olen.

Nüüd hakkan millalgi-kunagi küpsetama ja siis lähen pöörtsteile.



Mu mustad mummulised kingad on ikka niiiii toremugavad. (: Ja nad püüdsid täna taas ühe komplimendi Piibelt. ^^

Kommentaarid

  1. Kõik räägivad, et nii lihtne oli ja ega ma väga vastu vaidlegi, aga endal küll selline tunne, et failisin mõnusalt xd

    VastaKustuta
  2. Mhh, mul oli ka tegelikult nii, et ma vaatasin ohh lihtsad asjad, aga ma mõtlesin, et need tunduvad lihtsad neile, kes keemiat oskavad, mitte mulle. :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji