i am so everything today

niheaonola.
Mõtlesin, et proovin täna järgi, kuidas kellegagi koos joosta on. Pole seda enne harrastanud ja see ei ole mind eriti võlunud ka. Eks igal asjal on oma head ja vead. Käisime Mariga mingil ultraringil. Mari võttis ette suurema töö kui mina.

Trennipäevik:
Minu tavapärane 15minutit jooksu asendus täna neljakümnega. Absoluutselt ei kurda. Jalad on all nagu makaronid, kuid ometi nad veel kuidagi toimivad ja on lahedad. Koju jõudes tundsin veepiisku otsaesiselt põsele voolamas ning seejärel ma naeratasin ja nautisin väsimust. Kohe peale seda sai tehtud 15 kõhulihast, mida ma pole vääääga ammu teinud. Annab tunda küll. :D Seejärel kuskil 35 kükki, 10 väga vaevanõudvat kätekõverdust ning mõned hetked venitusi.
Jeii. ^^
Esimene suvepäev algas meeeeeldivameeldiva trenniga.

Mul pole ammu Interneti olnud seega on mitmed asjad rääkimata jäänud.

Ade ja Kristeli kontsert.
Mulle nii meeldis, as usual. Repertuaar oli täielikult my cup of tea ja inimesed olid ilusad ja head. See meie noortelava sobib neile kahele neiule ja minule sobib nende mõnus-madal hääl. I had my moments. Ja ma avastasin, et see lava on see koht kuhu ma tahaksin sumedal suveõhtul viia kellegi, kes mulle väga oluline on. Seal laval on väikesed asjad, mida märkavad ainult Susannad. Või mida peavad oluliseks ainult Susannad. Ma nüüd ei teagi.
Ja oi jumal, kuidas mulle meeldis see laul, mis oli mõeldud kõigile emadele. :')
Jään suurima huvi ja heldimuspisaraga ootama järgmist kontserti.

Anxu.
Ühel päeval ütles Angely mulle ühe torenaljaka asja. Ta küsis mult, et miks/kuidas ma alati absoluutselt kõike nii positiivses valguses suudan näha. Ja siis ma ei osanudki talle vastata. Aga see oli nii lahe küsimus. ^^ Kehalise tunni nael oli see. Ma suutsin ometi näha midagi positiivset ristliikumises, mida mitte keegi ei salli. Mina sealhulgas.

Gläm&Fash Party.
Ühel ilusal laupäeva õhtul peale mitte nii ilusat põlvkondade pidu kutsusime ühed Maarjamaa toredamad näitsikud kokku ning korraldasime oma miniglämmilaada. Just nii nagu Cosmos kirjas. Igaüks tõi oma kraami kaasa ja ladus välja. Dresscode: Miski, mida Sa kunagi selga ei paneks.
Nägime kõik omamoodi kelmikad-koledad välja ning taolise autfitiga sai ka Kose poode külastatud. Not so nice. :D
Usun, et kõik neiud leidsid Kati meeldivate diivanite ja moeguru Hugo nõuga nii mõnedki moekad hilbud enda õlgadele. Mina küll igatahes sain. Lisaks sain ka 5 paari kõrvarõngaid, mis tuju kohe eriti heaks tegid. ^^
Väike vein, pizza ning dip&porx. Jeiiii. (:

Võimlemispäev.
Pühapäeval oli võimlemispäev, kus rahvatantsijad külalisteks olid. Proovi ajal tundsin seal platsi peal lausa head olemist, kuid hiljem enam kõik nõnda ei fäänsinud. Olin selleks ajaks juba väsinud ja pahur. Päeva jooksul möödusid mul omad mõtlikud hetked ja tuttavad mõtted. Kojusõit oli hea. Pikutasin esiistmel koos oma mpka-kullakesega ja nägin vastikuid unenägusid nagu mul kombeks on viimasel ajal.
Ja kui juba unenägudest juttu tuli, siis: ma kardan Erki sõpru.

Tänane ja eilne päev.
Mõlemad on kodused lebod olnud. Eile käisin korra raamatukogust ka läbi ja veetsin seal mõnusa tunnikese. Sai laenutatud Shakespeare'i ja Brontet ja muud head ja paremat. Õhtul lebosime Katiga mu voodis, sõime jäätist ja vaatasime Spidermani. Mõnus kodune õhtu.
Täna ärkasin, sättisin oma asju, siis tuli Murilin, kellega me lobisesime ja siis tuli Kati, kes ta juustega jändas. Mürkaga me veel hiljem õgisime veidi, Mürks luges Cosmosid ja ma sorteerisin oma pudi-padi ja tühjendasin arvutit. Sain päris mitu giga ruumi juurde.

Nüüd ma igatahes tunnen väsimust ja mõtlen, et peaks pesus käima ja tuttu minema. Hea mõte. Mulle meeldib. Mu ranne hakkas ka millegi pärast väga veidralt valutama, nii et uni on parim lahendus.

Head suve, mu ustavad kamraadid!

Kommentaarid

  1. Muhahah sa kirjutasid ikka päris erinevatest valdkondadest seekord:D Täitsa ära jagatud teemad ja...
    A mis suurema töö ma ette võtsin?
    Muidu sa olid tubli!

    VastaKustuta
  2. Kirjutasin küll. Ma räägin, et vahepeal on nii palju ütlemata jäänud. :D
    No Sa ju olid unstopable. :D
    aidäääh. (:

    VastaKustuta
  3. kõige nunnumatele peabki ju ütlema kõige nunnumaid asju. daaa. ^^

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji