Ma ei ole viimasel ajal eriti kirjutanud ja ega ma praegu eriti ei viitsi ka.

Aga mul tuli meelde, et Kaire kirjutas mulle orkuti testimonialisse ühe ilusaima asja, mis keegi mulle kunagi öelnud on: "Sa oled selle õhtu nägu, kui me Meeri rõdul piipu tegime. Vihma kallas, sul oli tekk ümber. Niii heaaa.. "
Ma täna just juhtusin lugema seda 29. juuni postitust enda blogis. Ja see oli tõesti hea õhtu ja parimad hetked. Ja see oli kõige armsam asi, mida Kaire üldse öelda sai. (:

Head jaani!

Kommentaarid

  1. Mul on hea meel, et see sulle meeldib.


    (oskaks ma alati selliseid sõnu lausuda... aga ei!:D)

    VastaKustuta
  2. kuule tüdruk, ma ei jaksa enam siin iga päev käia ja pettuda, et Sa ei ole ikka veel kirjutanud.. PALUN KIRJUTA!

    VastaKustuta
  3. Jah, mulle tõesti meeldib see, Kaire. (:

    Ade, anna andeks. Ma tõesti tahaks kirjutada, aga kiire-kiire on olnud. Tantsu-laulupeod ja muusikal ja kõik muud asjad´. Varsti tahaks tõesti juba muljetada, aga eks ma miski aeg üritan.

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji