i can be alone yeah .

Ma eile tahtsin tegelikult hirmsalt rääkida enda üleeilsest päevast, aga ei tulnud eriti välja ja täna enam pole seda tunnet. Igatahes oli üleeilne maailma parim päev. Mõnus pikk hommik, natuke pesupesemist, natuke toimetusi, suurepärane hommikusöök ja palju mõnusat olemist. Õhtul sain kutse väiksele grillile ja ega ma ära ei öelnud. Võtsin oma kaks sõpra, Mary ja Kertu, ning läksime poodi ja siis Andrese juurde.

Andrese juures olid veel peale meie Age ja Erki ka. Väike hubane olemine. Kertuga jõime veidi energiajooki ka ja tegime Erki pihta miljon nalja. Lada-naljad on ikka kõige paremad. xd
Mingil hetkel jõudsin oma kahe sõbraga otsusele, et meie jalutame koju. Ja oi kui tore oli. Lihtsalt nii jalutamispäev oli. Läksime veel pikemat teed mööda kah. Mingil hetkel sõitsid Erki ja Age meist mööda ja avaldasid soovi meid koju viia, aga me polnud ideega päri ning läksime oma teed mööda edasi. Jutte oli nii mitu, millest räägitud sai.
Kosele jõudes (kella poole ühe ajal vist) saatsime Mary koju ja kõndisime Kertuga edasi. Ja me jalutasime ja jalutasime ja jalutasime. Vahepeal tegime bussikas peatuse ning lõppkokkuvõttes rääkisime veel pääääris mitu asja ära.
Mina isiklikult jõudsin koju kell pool viis.
See oli üks mõnusamaid öid üle pika aja. Minul ja mu kahel sõbral oli jutukas ja tervislik õhtu.

Eilne päev libises märkamata mööda. Ainuke sündmus oli see kui ma käisin Mary juures filmi vaatamas. "The Machinist"
Ma polnud mitu kuud juba ühtegi sisuga filmi vaadanud ja ma ei osanud isegi oodata, et see nii nauditavaks kujuneb. Lõpuks siiski jõudsime järeldusele, et film oli veidi veider, aga muidu oli siiski meeeeldiv. (:
Õhtul lasin oma kaks sõpra massive väsimuse pärast üle, kuid siiski leidsin ennast telekat vaatamas. "Punane draakon". Pean tunnistama, et it made more sense than "The Machinist". 6/10.

Täna hommikul ajas veenas way too vara meid õega üles ja siin me nüüd oleme, arvuti-telekat poolt meelelahutatud. Ma lähen igatahes varsti lõunauinakule. :D
Mis's täna? Triinule tsau ütlema, eks?

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji