say no more.

Eile otsustasin endale koduse õhtu võtta. Lihtsalt üksi olemine tundus vahelduseks nii õige ja hea. For old times sake geekisin O.C-d, mida me Mürkaga paar aastat tagasi 24/7 passisime. Good old times. Mäletad küll, eks? :D
Täna hommikul mõtlesin, et poleks mõtet taaskord kasutu olla. Seega ärkasin varakult (11 paiku. juba tund aega varem kui muidu. eks peab kooliajaks harjutama. :D) ja mõtlesin et pakiks siis mõned riided ära. Kuigi see tundus kogu aeg nii võimatu, et kuidas ma nii vara riided juba ära pakin, ei valmistanud see mingeid piiranguid. Reedel veel viskan viimased ürbid pessu ja siis pakin need lihtsalt juurde. 2 kasti sai riideid ja käekotte ääreni täis, aga ikka tuleb veel ülejäänud kleidid ja ülerõivad riidepuudele visata. Nüüd ongi officially 4 kastitäit asju koos ja mul on selline tunne, et mu toas pole nänni kübetki vähemaks jäänud. Mina ja mu asjad on ikka ülemõistuse. Aga noh, nüüd kolides on vähemalt kindel, et ma väga ebavajalikud asjad jätan koju. Saab Tartus ehk tsipakenegi minimalistlikumat elustiili katsetada. :D Aga väga asjadeta ma ka elada ei saa.. mul on vaheldust vaja. :D
Peale pakkimist mõtlesin, et kuna esimene Harry Potteri osa oli juba üleeile otsa loetud, et siis võiks täna teist alustada. Mõeldud-tehtud. Ainult et, nüüd sai see ka läbi. :$ :D Küll peagi tuleb ka kolmanda osa järg kätte. Hea Tartus hilistel õhtutundidel ennast maagiaga kostitada. (:

Neljapäeval peaksin korra pealinnas käima, nädalavahetusel ehk saan veel Muriliniga kokku ja pühapäeval jätan mõneks ajaks Kose õhuga hüvasti.
Ülejäänud osa nädalast ma veel puhkan nii palju kui oskan. Üldiselt ei ole mulle veel kohale jõudnud, et järgmisel nädalal kool algab, sest tavaliselt on enne kooli hull sagimine ja lootus klassikaaslasi näha ja töövihikute ostmine jajaja.. Nüüd on mingi ahh, väike kolimine ja võõraste inimeste ootus ja. :D Ei tea mida tunda veel. Isegi ärevust ei ole, aga küll ta tuleb vist.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji