sex, drugs and rock'n'roll.

Mul oli msnis sama personal msg ja Mer küsis, et kas see on mu uue elu alus nüüd. Ja eks ma siis kodus itsitasin omaette, aga jäin mõtlema, et miks ka mitte. :D Tudengielu tuleb täiel rinnal nautida! Rock'n'roll igatahes oli, on ja jääb for sure.
Aga okei, tegelikult tahtsin teile hoopis rääkida, et mis ma teinud olen. On juhtunud, et ma olen isegi enda kodu 4 kindlat seina hüljanud vahepeal.

Pühapäeva hommikul kohtusime Dream Teamiga poes, ostsime poistele ning endale head ja paremat ning põrutasime Paldiski poole ajama. Sõit kulges üsna rahulikult, mina kulutasin enamiku energiast heegeldamisele.. (btw, mu tekk edeneb päris jõudsalt. (: ) Nii tore oli Mikut ja Ristot jälle näha. (': Kohe näha, et vanad sõbrad, sest lõõpimine tuli neil küll ikka sama osavalt välja. Vahepeal käisid reamehed einestamas ja meiegi pidasime tolle sõjaväehoone ees oma isiklikku piknikku. Igatahes olid need mõned tunnid seal täitsa toredad. Vähemalt on poisid samad, kui juuste puudumine välja arvata. Kell mitu tundi hiljem pakkisime ennast jälle sinisesse konna ning vurasime Paldiski peatänavat mööda panga poole. Tee peal möödusime palverännakust, kohtusime mõnede prantslastega ning ahmisime mere ilu endasse.
Peale Paldiski linnast väljumist mõtlesime oma pankroti ja tegevusetuse peale ning in no time peatusime Laulasmaal, käisime veel merd imetlemas ja me Kertuga jõudsime järeldusele, et ujumine on seiklus. Või noh, matk vähemalt.. Pidime otsima ju jogavaba rada ja kõndima nii mõned kilomeetrit kaldast, et siis seal nabani vees ära jäätuda. Kuigi tuleb tunnistada, et lõppkokkuvõttes oli väga kosutav veekogemus.
Peale toda seiklust sõitsime näljast pimedatena Keilasse, millele me ka paar ringi peale tegime enne kui Selveri ees peatusime. Viimased kroonid pirukate alla pandud, istusime rahulolevatena autosse ja sõitsime koju ära.

Esmaspäeval olin hommikust kuni kaheksani õhtul linnas. Ei teinud mittttte kui midagi. Heegeldasin, mängisin Neokuubikuga ja kohtusin õde-vennaga. Vähemalt ma ei passinud kodus tühja.. sain pealinna kaeda veel siin viimaseid kordi. Kaupsi külastasin ka eesmärgiga endale midagi ilusat leida, aga peale tunnikest taipasin, et seal pole midagi ilusat ja läksin ära. Ja ma sain oma aasta aega oodatud kukeseenesalatit süüa lõpuks. Thank god! Ja siis ma tulingi koju ära, lobisesin päris hea mitu tundi msnis, käisin Meriga kesköisel jalutuskäigul (aga sellest ma juba rääkisin), läbisin rokiklassikute kursuse ja heegeldasin-heegeldasin-heegeldasin. Enne tudu tegin veel mõned neocube'i trikid ja kell kolmveerand viis lubasin rasketel laugudel sulguda.

Eile tegin endaga diili, et täna loen liikluseeskirja ja teen segased kohad selgeks endale. Do, did, done. Targemaks sain küll ja nüüd ootan suurt risti enda aknale. :D Aga ma tegin toreda avastuse, et netitestid on lihtsalt niiiiii palju lihtsamad kui need raamatu omad. Oh glory! Ja Kertu ütles, et ARKi eksamiküsimused on netiomade sarnased. Elu läks just lillemaks. Aga peale liiklustestide olen ma täna muidu ka asjalik olnud. Kirjutasin artikli valmis ja võtsin pesu kuivamast ja vaatasin Iron Man'i (ohgod, Robert Downey Jr <3) jajaja.. tinistasin veidi kitarri ja heegeldasin otseloomulikult ja nüüd plaanin veel veidi enda jalanõusid küürida ja veel veidi heegeldada ja ehk kui hästi läheb kohtan veel seltskonda ka kuskil täna.

Muidu mõtetes on põhiliselt ülikool ja Tartu. Ahjaa, ma vist polegi veel teile siin täpselt öelnud, et septembrikuust alates olen mina, Susanna Oja, Tartu Ülikooli Skandinaavia keelte ja kultuuri tudeng! Norra keel for life. Millegi pärast paistab mu ettekujutustes Tartus alati päike ja mu tuba on jube-cozy ja ma heegeldan. Ja mul on oma ilus arvuti ja hea sõbranna Mary-Ann. Ja siis on pmst veel ainult sex, drugs ja rock'n'roll. Ja ikka see päike...

Kommentaarid

  1. Robert Downey Jr. *süda* *ahh* *ohh*

    VastaKustuta
  2. Oh, norra keel, väga lahe valik! :)

    VastaKustuta
  3. oi kui lahe, mul üks sõbranna läheb ka sinna sama asja õppima :)

    Kui Sa kohtud tüdrukuga, kelle nimi on Minna, siis tead, et ma tunnen teda :)

    VastaKustuta
  4. Sillu, ma tänan. (: Mõtlesin, et kui Tallinn mind tasuta inglise keele alal harida ei taha, siis võtan hoopis norra, taani ja rootsi keele. :D

    Ade, jätan meelde. ;)

    VastaKustuta
  5. ma ükskord kohtusin ühe tüdrukuga, kelle nimi on minna

    VastaKustuta
  6. hea, et sa tartusse lähed, kui sa jupise ninaalusega ringi käima hakkad : O

    VastaKustuta
  7. Haha, ilmselget hakkan, Erki. :D:D

    VastaKustuta
  8. aga kanepiosse on tartus ilmselgelt rohkelt

    VastaKustuta

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji