nii tore!

Age ütles mulle ükspäev, et ta tahaks mind veel näha, enne kui ma lahkun ja see oli nii tore. (: Seega leppisime kokku, et täna näeme miskil määramatul kellal. Ja siis veel leppisime Merilini ja Erkiga ka kokku, et nad tulevad külla ja siis täna ütles veel Kertu ka, et ta astuks hea meelega läbi.
Nii tore oli. :')
Kõigepealt kuulsin üht koputust uksele ning Mürka ja Erki tulid. Merilin kandis kahte hiiglaslikku päevalille ning Erki ulatas mulle ühe raamitud pildi, kus me kolmekesi peal oleme. See oli üsna välk selgest taevast, sest ma ei oleks osanud mingisuguseid lahkumismeeneid oodata. Sellel pildil on kindlasti koht minu uue kodu seinal. :'
Ja siis tuli millalgi Kertu ja Age tuli ka ja me istusime ja lobisesime ja lobisesime ja istusime ja tapsime kärbseid. Väga kasuaalne oleng ja mitte miskit erilist, aga mul on nii siiralt hea meel, et ma neid veel enne homset nägin.

Aitäh teile. Tõesti, aitäh. (':
Kallidmusidpaid. <3

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji