magic.

Ja mulle just jõudis kohale, millist sõbrannat mul kunagi pole olnud, aga keda ma kogu hingest oleks soovinud. Umbes sellist, kes helistaks ja ütleks, et "ou, Sus. Saame kokku." ja siis me saame kokku, mõtleme, et igav on ja siis ta ütleb näiteks et "Läheks ehitaks endale onni." In the name of good fun. Või siis me lihtsalt jalutaks kuskil ja mullitaks ja räägiks mingis väljamõeldud keeles või meisterdaks midagi täiesti ajuvaba või kes ütleks, et lähme kuhugi trippima, ilma, et me määraksime sihtkoha. Ma igatsesin endale maailma kõige fantaasiarikkamat sõbrannat. Sõbrannat, kes usuks võlujõudu. Kedagi, kes ma soovin, et ma ise oleksin olnud. Kedagi, kes oleks minus välja toonud need jooned, mis mul olemas olid, aga mis nüüdseks üsna hääbunud on.

Ignoreerige minu tänaseid sürre postitusi. Need on need mõtted, mida minusugused inimesed (susannad noh) mõtlevad, aga harva räägivad..


ja nüüd läheb Susanna Harry Potterit lugema. jumal-teab-mitmendat-korda.

Kommentaarid

Postita kommentaar

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji