No ütleme nii et... oma toa ahistavate seinade passimisest oli asi kaugel. :D Päeval läksin krossile. Mõtlesin, et käin korra ära ja kohe koju, aga oih.. koju jõudsin järgmise päeva hommikul kuskil 12ne ringis.
Peale krossi tulid Erki ja Age mulle Ristile järgi ja sõitsime linna laulma. Ühislaulmine, teate küll!? Serious dissapointment. Ma ei saanudki mingit tunnet sisse ja nutmiseks isegi ei tundnud põhjust olevat. Me vist Agega olime ainukesed 2 inimest, kes seal vabakal kaasa laulsid. Või vähemalt ainukesed, keda me ise kuulsime.
Peale kontserte ja laulmist hakkasime kodu poole sõitma, aga selleks ajaks olin ma juba Mürkaga jutud ära rääkinud, et väike tšill Luksi juures ja oksapidu. Lobin, chill ja tantsulka. Do, did, done.
Ja kuna ma kell öösel avastasin, et ma koju kuidagi ei saa, siis crashisin Erki korterisse. Und küll ei olnud, aga paar tunnikest sai ikka sõba silmale. Hommikul istusin kuskil 1,5h elutoas ja nautisin vaikust. Päris vaikust. Ausalt ka. Kosel sellist vaikust ei ole.. Siis ma enam ei viitsinud kuulata ja läksin ajasin Erki üles. Siis tiksusin veidi nzmo, kuni Erki uneles ja siis läksin marsa peale ära. Marsapeatuses oli mul täiega minu hetk. Mina ja mõtted. : D
Kodus ma sõin!, ma polnud umbes 20h söönud selleks ajaks ja see pole üldse minulik.. Siis istusin netis, kus rääkisin inimesega, tänu kellele tundsin nii vajalikku "jess-ma-olen-lõpuks-kodus"-tunnet. Niiiii hea ja vajalik oli see. (': Seejärel võtsin umbes 3h hoogu, et lõunauinakule minna ja lõpuks jõudsingi väiksele tudule. Seejärel ärkasin Muraka kõne peale ja peagi tuli ta minu külla. Siis nolifisime kahekesi, sõime, sõime veidi, sõime ja sättisime ennast lennupeoks (kuhu ma tegelikult väga ei kibelenud, andke andeks.). Kui me kell hiljem Arnoveriga Ravilasse saime, tiksusime seal ja kõik oli awkward. Mu põhiline mõte oli kojuminek. Ootasin küll, jaa.
Vahepeal tähistasime veel Joki sünnat ja käisime Pauli, Karli, Kadri ja Mürkaga Ristil söömas. Njom-njom. Peo parim osa vist. :D Ja siis üks mu klassivend pani mind mõne asja üle hullult mõtlema, nii et ülejäänud osa peost möödus mul mõtiskledes ja siis tuli Kadri lagedale suurepärase ideega: "Hakkaks minema?!" Valhalla. Sõitsime mõnusas Chevy lebos koju ja ma kerisin kohe tuttu.

Täna ma lugesin oma Potteri läbi, tiksusin netis, pakkisin asju ja jändasin neokuubiga. (thanks, Kate.)

ahjaa. Ja eilse päeva võib kirjutada ajalukku faktiga, et Susanna tegi endale facebooki konto. :D Tuli ära! :D

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji