Teate, eile jõudis mulle lõpuks kohale, et keskkool ongi nüüd päriselt läbi. Mul hakkas veidike kahju, et ma ei saa enam kirjanduse tunnis klapid peas üksi reivida ja mata tunnis protestida ja kehalises otsida vabandusi mitte-kaasa-tegemiseks ja kõik need teised asjad, mis olid kohati nii tüütud, aga tagantjärgi natuke armsad.
Ja üleüldsegi oli mul mure sellepärast, et ma olen juba päris mitu suve elanud üle teadmisega, et ma lähen sügisel ju jälle kooli ja saan targemaks ja kõike. Seetõttu olen suviti puhanud ja ennast õppimisega mitte koormanud. Aga praegu on need 4 kuud küll raskelt mõjunud.. selline tunne nagu ma enam kunagi ei saakski tarkuseraasugi juurde ja praegusest, olgem ausad, küll piisavalt pole. Nüüd ootan juba natuke ülejärgmisel nädalal algavat kooli, et ma saaksin kinnitust, et ma ei jäägi elu lõpuni lolliks. :D Sellised koolimõtted siis.. Ahjaa, ja eile hakkasin veel kirjutamisest ka puudust tundma. Lugesin Remarque'i elulugu ja kooli almanahhi. Klassikud ja algajad, aga ometi oli selles kõiges annet ja teotahet ja siis ma mõtlesin, et peaks jälle kätt hakkama harjutama, sest no blogi kirjutamisel ma väga vaeva ei näe ja sellest ka selline verbaalne sitt, mis siin on. :D

muidu, mis ma teinud olen? Olles arvestanud, et reede õhtu on selline kodune ja lebomisele pühendatud, pidin siiski nentima, et õhtu lõppes pealinna ja tuuma-tähesajuga. Tore-tore-tore ja filmihetked n' stuff. (: Kuskil kolme paiku jõudsin koju, panin pesu kuivama ja kerisin kerra, et hommikul varakult ärgata.

Reede hommikul istusin marsasse, et Muriliniga taas pealinna kimada ja elu nautida. Käisime linna peal kolamas, Olümpias tiksumas ja kohvikust kohvikusse. Sõbrannade aeg on üks hea aeg. :) Kell hiljem sain Kertuga kokku, käisime Hessis, lobisesime eelmisest õhtust ja läksime otsisime preilile sandaale. :D Siis läksime Kaspari koju, ootasime Maryt, käisime šoppamas ja tulime taas Kaspari juurde ennast ilusaks tegema. Kuskil veidi enne keskööd seadsime väga lustlike neidudega sammud kesklinna poole, käisime Nimetus ja tiiru Levikas ja vabakal ja tiksusime linna tänavatel. Ütleme nii et... täiega tore oli, aga ma taipasin once and for all, et minu "pidutsemine" ja linnachill, ei ole see, mida minu sõbrannad silmas peavad. Nad on mulle küll ütlemata kallid, aga nendega koos päris pidutsema ei hakka ma vist küll kunagi. Meil on erinevad huvid. Nemad tahavad tantsu ja tralli, aga mina tahaks istuda ja seltskonda nautida ja võõraid inimesi jälgida ja kui väga vaja, siis võib Levika teisel korrusel reivida ka, aga see ei ole üldse see, mis neidude maitsele vastaks.

Laupäeva hommik hakkas minu unetuse ja meie kõigi naerukajakatega. Kui Mary igal hommikul nii lõbusas tujus on, siis see on veel üks suur rasvane pluss temaga kokkukolimiseks. :D Igatahes, sättisime toad korda, pikutasime-lebosime ja ootasime herr Steni, kes meid koju pidi viima. Peale pikka ja unist ootamist, oli ta lõpuks ukse ees ja peagi juba saatsime kõik omadesse kodudesse ära. Mina tegin kodus kiired sättimised, haarasin viimased vajalikud asjad ja kaks singisaia, tegin mullitajasse uue sisu ning lippasin taas õue, kus mind mu reisikaaslased juba ootasid. Voyage Palamusele võis pungi seltsis alata.
Laupäev möödus jangude ja muude loomaliste ning papsi sünnipäeva tähistamise tähe all. Palju võõraid inimesi, häid pilte ja veel paremaid videosid. :D Tervitused mu vennale! :D Võib vist öelda, et pidu sai läbi poole kaheksa paiku hommikul, kui me viimased peolised tuttu ära läksime. Järgmised tunnid möödusid väääääga õhuta toas väga paksu tekiga. :D Aga jah, hommiku märksõnad olid väga maitsev pastaroog, peaparandus ja Vonnegut. Kell kaine sõitsimegi koju ära.

Pühapäeval ma magasin ja siis veel magasin veidi. :D Kertuga vaatasime "Happy-Go-Luckyt" ka õhtul. Väääääga pikad stseenid ja tuumavinge peategelane. :D

Esmaspäeval ma ei teagi, mis ma tegin. Aa.. kell väga hilja läksin Maryle külla. Lobisesime niisama ja ta täitis ühe mu craftingu unistuse. :') Jummmala funky oli lõpptulemus, eksju? Kell väga öö.. ehk nii pool neli vm, läksin ma ka koju ära.

Teisipäeval olin hommikust saadik tõsine kodukana. Pesin mitu masinatäit pesu, triikisin riideid, tegin enda pintsaku parajaks, nõelusin kõike, mis nõelumist vajas ja tegin enda rahvariided korda ning riputasin kaasavõetavad kleidid puudele jnejne.
Kella poole kaheksaks olin ma jõudnud ennast ilusaks teha ja pliksikale jõuda. Kahjuks ei olnud mul juba mõnda päeva üldse suurema seltskonna tuju, muidu oleks sellest üks kick-ass istumine kujunenud, ma arvan. Aga kui ma juba kohale jõudes mõtlesin, et millal ma juba koju saaks, siis vist ei ole päris see..  aga tüdrukud ise olid sama vahvad ja hardcore huumoriga nagu ikka. :D:D I can't deny.. lõbus oli. (:
Kodus käisin korra netis, kus õnneks üks sõber mulle korraliku cheer-up'i tegi. See kulus marjaks ära. Ja siis läksingi tuttu ära. Magasin pikalt ja puhkasin ennast välja.

Kolmapäeva hommikul andis arvuti otsad ja Mary läks ka kodust ära ja kõik oli kuidagi ära. Seega võtsin vastu otsuse terve päev maha pikutada. Ja nii see oligi: magasin-sõin-vaatasin telekat-magasin-magasin-sõin-magasin-sõin ja lõpuks läksin kell 22 ööunele ära. Aga kuna ma olin juba nii palju maganud, siis päriselt jäin unne alles kuskil kesköö paiku. Öösel ärkasin palju kordi üles, just nii nagu mulle meeldib ja hommikul ärkasin vara. Midagi tarka ma küll teinud ei ole, aga täna on juba palju mõnusam olla. Varsti hakkan jälle kodukanatsema ja mõtlen, et ehk peaks juba veidi enda asju sorteerima, sest järgmine nädal tuleb ju juba päris pakkima hakkama.


Aga tsau-pakaa praegu. Jään ootama, et mu eileõhtused unistused täna teoks saaks. :D:D Ja keegi ei teagi, suckers.
Ja Murakale hoian ka pöialt ja soovin teotahet. :') <3

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Bi-normal.

2020: The year of Jumanji